لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ در آیفون 13 نزدیک به 0.26 میلی‌متر کوچک‌تر خواهد شد

ناچ در آیفون 13 نزدیک به 0.26 میلی‌متر کوچک‌تر خواهد شد

تاکنون شایعات زیادی در مورد طراحی و توسعه آیفون 13 منتشر شده است و حالا در جدیدترین گزارش منتشر شده از این تلفن هوشمند مشخص شد که شرکت اپل تصمیم دارد تا ناچ آیفون ۱۳ را به شکلی نسبی کوچک‌تر کند.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت ژاپنی Mac Otacara شرکت اپل در تلاش است تا در طراحی اولیه آیفون ۱۳، بریدگی بالای صفحه نمایش را کوچک‌تر از نسل‌های پیشین طراحی و توسعه دهد. این وب سایت ژاپنی ادعا کرده که اطلاعات خود را از طریق تعدادی از زنجیره‌های تأمین شرکت اپل در کشور چین به دست آورده که بر اساس آن‌ها سفارش تولید برخی از قطعات آیفون ۱۳ نظیر صفحه نمایش را همراه با بریدگی کوچک‌تر ارائه کرده است.

تا پیش از این شایعات زیادی از طرف این سایت منتشر شده بود که نشان می‌داد شرکت اپل در تلاش است تا طراحی ناچ در آیفون ۱۱ یا ۱۲ را کوچک‌تر کند؛ اما هیچ یک از این شایعات به حقیقت نزدیک نبودند. این خبرگزاری تأکید دارد که شرکت اپل در تلاش است تا دوربین ترودپث قرار گرفته در جلوی آیفون ۱۳ را با برد مداری نازک‌تر طراحی کند که همین موضوع باعث می‌شود تا اندازه ناچ یا همان بریدگی بالای صفحه نمایش این تلفن هوشمند کوچک‌تر شود. بر اساس شایعات اندازه ناچ تا 0.26 میلی‌متر نسبت به سال گذشته و مدل‌های پیشین تلفن‌های هوشمندهای کوچک‌تر خواهد شد.

این وب سایت همچنین تأکید دارد که شرکت اپل در تولید صفحه نمایش آیفون ۱۳ از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد. این فناوری باعث می‌شود تا شرکت اپل و بتواند نمایشگرهای دارای فرکانس تازه‌سازی ۱۲۰‏ هرتز را در سری جدید تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند. منبع خبری یاد شده تأکید دارد که شرکت اپل از این فناوری در آیپدهای پرو سال ۲۰۲۱ نیز استفاده می‌کند.

پیش بینی‌های اولیه منتشر شده در مورد ۱۳ حاکی از آن است که شرکت اپل امسال با برنامه ریزی همیشگی خود از این تلفن هوشمند در سپتامبر سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌کند و با تأخیرهای ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا مواجه نخواهد بود و می‌تواند طبق جدول زمان‌بندی سال ۲۰۱۹ به قبل، فعالیت خود را ادامه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420