لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت 21.01-03.10.00 پلی استیشن 5 همراه با بهبود بازدهی سیستم عرضه شد

آپدیت 21.01-03.10.00 پلی استیشن 5 همراه با بهبود بازدهی سیستم عرضه شد

در حالی که آپدیت جدید سیستمی برای پلی استیشن 5 از راه رسیده ولی نباید منتظر تغییرات زیادی بود.

در یادداشت‌های منتشر شده از پچ برای آپدیت به نسخه 21.01-03.10.00 اشاره شده که این به روز رسانی موجب بهبود عملکرد سیستم شده است.

گفتنی است که در ماه آوریل، این دومین نسخه به روز رسانی منتشر شده برای PS5 است، نسخه بسیار بزرگتر در اوایل ماه منتشر شد که در آن امکان کپی کردن بازی‌ها از SSD داخلی و ایجاد فضای قابل بارگیری فراهم می‌شود. زیرا سونی می‌گوید که دانلودهای جدید PS5 به فضای داخلی SSD نیاز داشته و نمی‌توان مثل PS4 بازی‌ها را مستقیما در درایو خارجی بارگیری کرد.

همچنین آپدیت بزرگ که در اوایل آوریل منتشر شد تغییراتی در رابط کاربری کنسول نسل پنجم ایجاد کرد. حالا گیمرها می‌توانند جلسات بازی خود را در PS5 با دوستانشان در PS4 به اشتراک بگذارند.

آپدیت بزرگ همچنین مشکل آزار دهنده نویز درایو دیسک را بر طرف کرده بود، زیرا بسیاری از کاربران پس از نصب این به روز رسانی گزارش دادند که صدای درایو دیسک خیلی ساکت‌تر شده است.

سایر اصلاحات این به روز به رسانی شامل اضافه شدن گزینه‌های ذخیره سازی خارجی برای بازی‌های PS5، گزینه‌های توسعه یافته HDR برای بازی‌هایی که پشتیبانی نمی‌شوند و موارد دیگر است.

قابل ذکر است که به روز رسانی‌ها در پلی استیشن 5 معمولا همراه با بهبود و پیشرفت عملکرد سیستم است. همچنین انتظار می‌رود که شرکت سونی گیم پلی Ratchet & Clank: Rift Apart بیشتری را نشان داده و حداقل دو بازی مستقل را به طور برجسته‌ای ارائه دهد.

سونی با عرضه آپدیت‌های جدید پلی استیشن 5 به بهبود روند کاربری این کنسول بازی افزوده و همین موضوع باعث شده تا روند کاربری آن برای استفاده کنندگان از این سیستم بهینه سازی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420