لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیجی تایمز: تولید آیفون ۱۳ شروع شده است

دیجی تایمز: تولید آیفون ۱۳ شروع شده است

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی و به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید آیفون ۱۳ را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا پیش از آغاز پاییز سال جاری میلادی این محصولات را رونمایی کند.

دیجی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از شرکت‌های عضو زنجیره تامین شرکت اپل برای تولید انبوه آیفون ۱۳ دریافت کرده است و بر اساس آن شرکت اپل در حال آماده‌سازی قطعات آیفون ۱۳ برای ورود به فاز اسمبل آن است. اپل در حال حاضر با ده‌ها کمپانی در چین همکاری کرده تا قطعات مختلف تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۳ را تولید و آماده عرضه به بازار کند. برخی از کارکنان این شرکت‌ها اقدام به افشاسازی اطلاعات مربوط به آیفون جدید کرده‌اند و اعلام داشته‌اند که حجم کاری آن‌ها افزایش داشته است.

در این میان TSMC به عنوان تامین‌کننده پردازنده‌های آیفون نیز به طرز قابل توجهی حجم کاری خود را افزایش داده است تا بتواند تراشه‌های A15 را آماده تحویل به شرکت اپل کند. شرکت اپل پس از دریافت این قطعات فرایند اسمبل آن‌ها در کارخانه‌های فاکس کان و پگاترون را آغاز خواهد کرد و پس از آن فرایند رونمایی و عرضه را در ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد. شرکت اپل هر ساله در ماه سپتامبر ایفون‌های جدید خود را رونمایی می‌کند. با این حال این شرکت در سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل محدودیت‌های کاری ناشی از شیوع ویروس کرونا قادر به عرضه آیفون‌ها در سپتامبر نبود و این تلفن‌های هوشمند نهایتا در ماه اکتبر آماده رونمایی شدند. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل با مشکلات مشابه با سال گذشته در زمینه تولید آیفون ۱۳ مواجه نباشد و طبق روال عادی، فرایند تولید تلفن‌های هوشمند خود را ادامه دهد.

گفتنی است که گزارش دیجی تایمز همچنین خبر از افزایش فعالیت تامین کنندگان قطعات اپل واچ نیز داده است و به نظر می‌رسد اپل واچ سری ۷ نیز همزمان با ایفون ۱۳ آماده عرضه به بازار باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420