لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه S7 اپل واچ سری ۷ ابعاد کوچکتری خواهد داشت

تراشه S7 اپل واچ سری ۷ ابعاد کوچکتری خواهد داشت

شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا تراشه S7 اپل واچ سری ۷ را در ابعاد کوچکتری طراحی و تولید کند که این موضوع باعث امکان افزایش ابعاد باتری در این دستگا‌ه‌های هوشمند خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی‌تایمز شرکت اپل در تلاش است تا ابعاد پردازنده و قطعات سخت‌افزاری حیاتی برای کارکرد اپل واچ سری ۷ را کماهش دهد تا از آن طریق ابعاد باتری را افزایش دهد. دیجی‌تایمز ادعا کرده که این اطلاعات را از یکی از تامین کنندگان شرکت اپل با عنوان ASE Technology به دسیت آورده است که نشان می‌دهد که شرکت اپل در طراحی مینیاتوری تراشه S7 اپل واچ سری ۷ از ایده‌های جدیدی استفاده کرده است.

این ایده جدید حاکی از آن است که ماژول‌های ارتباطی تراشه S7 اپل واچ سری ۷ به برد مدار منطقی قرار است در دوطرف آن قرار گیرند تا ابعاد کمتری صرف قرار گرفتن پردازنده در دستگاه شود و در نهایت فضای بیشتری برای قرار گرفتن باتری در دستگاه قرار گرفته باشد.

البته این فناوری صرفا به دلیل افزایش ابعاد باتری به کار گرفته نمی‌شود، بلکه شرکت اپل در تلاش است تا با استفاده از این فناوری امکان تعبیه سنسورهای بیشتر نظیر سنسور تشخیص قند خون و فشار خون را نیز در این ساعت هوشمند قرار دهد. بر اساس برخی از شایعات شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی امکان تشخیص میزان قند خون را به اپل واچ سری ۷ بیاورد. این شرکت احتمالا راهکاری غیر نفوذی را برای تشخیص قند خون در بدن به دست آورده که قرار است در سری جدید ساعت های هوشمند خود به کاربران ارائه دهد. گفتنی است که این قابلیت به کاربران امکان تشخیص در لحظه قند خون را می‌دهد.

اپل واچ سری ۷ احتمالا در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ و در کنار آیفون ۱۲ اس یا آیفون ۱۳ رونمایی خواهد شد. گفتنی است که شایعات در مورد نام ایفون ۲۰۲۱ اختلاف نظر دارند، با این حال این موضوع برای اپل واچ تاکنون به وجود نیامده و همه روی نام اپل واچ سری ۷ اتفاق نظر دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373