لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان نیروهای خود را آماده تولید آیفون ۱۳ می‌کند

فاکس کان نیروهای خود را آماده تولید آیفون ۱۳ می‌کند

گزارش تازه منتشر شده از خبرگزاری South China Morning Post حاکی از آن است که کارخانه فاکس کان در حال جمع‌آوری و آماده‌سازی نیروی کاری خود برای تولید ایفون ۱۳ است.

فاکس کان اعلام کرده که کارکنان فصلی در صورتی که برای کار دوباره به این کارخانه برگردند مبلغی مشخص را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. فاکس کان برای کاردر فصل تولید ایفون ۱۳ مبلغ هشت هزار یوان، معادل ۱۲۳۵ دلار را در نظر گرفته است و اعلام کرده که هر کارگری که در اوج شلوغی‌ و پیک کاری این شرکت برای تولید ایفون ۱۳ کار کند مبلغ بیشتری را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است که سال گذشته حقوق کارکنان فاکس کان برابر ۵۵۰۰ یوان بود. علاوه بر این به دلیل کمبود حجم کاری ماه گذشته حقوق کارکنان فاکس کان برابر با ۵۰۰۰ یوان بوده است. اما این شرکت در تلاش است تا با ارائه پیشنهادهای تشویقی به کارکنان امکان افزایش و تقویت نیروی کاری را برای این شرکت فراهم کند.

شرکت فاکس کان که مهم‌ترین مرکز آن در شهر ژنگ ژو قرار دارد مهم‌ترین شریک تجاری اپل برای تولید آیفون‌ها به حساب می‌اید. این کمپانی به صورت فصلی تعداد زیادی از افراد را استخدام می‌کند تا بتواند پاسخگوی سفارش‌های شرکت اپل باشد. گزارش این خبرگزاری چینی نشان داده که فاکس کان در حال حاضر منتشر آماد‌ه‌سازی و دریافت تراشه‌ّای A15 از TSMC است تا فرایند تولید محصولات خود را آغاز کند.

فاکس کان در حال آماده‌سازی مراحل اولیه برای تولید آیفون‌‌های خود است و احتمالا طبق برنامه‌ریزی مشابه سال‌های گذشته می‌تواند بدون تاخیر‌ّای مشابه با سال ۲۰۲۰ اقدام به تولید و آماده‌سازی آیفون ۱۳ کند. گفتنی است که تولید آیفون مهم‌ترین و پرزحمت‌ترین فرایند کاری در فاکس کان به حساب می‌آید و همین موضوع نیز باعث شده تا حجم زیادی از نیروی کاری دقیقا در زمان آغاز تولید آیفون‌ها به کارخانه مرکزی فاکس‌کان سرآزیر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420