لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویای کوچک شدن ناچ به آیفون ۱۳ هم رسید

رویای کوچک شدن ناچ به آیفون ۱۳ هم رسید

از زمان عرضه آیفون X تا به امروز بسیاری از شایعات، پیش‌بینی‌ها و تصاویر مفهومی در مورد کوچک شدن ناچ آیفون منتشر شده که هیچ یک از آن‌ها به شکل قابل توجه، به واقعیت نزدیک نشده‌اند. با این حال طراح یک تصویر مفهومی جدید همچنان رویداد کوچک شدن ناچ آیفون ۱۳ را به تصویر کشیده است.

در ویدیویی که اخیرا طی همکاری مشترک ConceptCreators و LetsGoDigital منتشر شده، ظاهر احتمالی آیفون ۱۳ با ناچ کوچک‌تر به تصویر کشیده شده است. در این ویدیوی یک دقیقه و ۳۵ ثانیه‌ای ظاهر آیفون ۱۳ یا آنچه احتمالا با نام آیفون ۱۲ اس معرفی و عرضه می‌شود به تصویر کشیده شده است. این تصویر بر اساس شایعات به منتشر شده تاکنون ساخته شده و نشان داده که آیفون ۱۳ به چه صورت خواهد بود.

 

مهم‌ترین مشخصه این تصویر جدید کاهش اندازه ناچ در‌ آیفون جدید به همراه افزایش سایز لنزهای دوربین است. دوربین ایفون ۱۳ بر اساس شایعات قرار است بیرون‌زدگی بیشتری داشته باشد که این موضوع مشخصا به قابلیت استبلایز هوشمندتر و قدرتمندتر اپل بازمی‌گردد که با نام MotionSensor شناخته شده است.

بر اساس شایعات گذشته شرکت اپل تصمیم دارد تا لنزهای دوربین آیفون‌ ۱۳ یا ایفون ۱۲ اس را بزرگتر از مدل‌های پیشین کند. این افزایش ابعاد لنزهای دوربین مشخصا به دلیل تعبیه سیستم استبلایز خواهد بود که لرز دست را در زمان فیلم‌برداری و عکس‌برداری حذف می‌کند.

شرکت اپل احتمالا در جریان رویداد سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از آیفون جدید خواهد کرد. بسیاری از تحلیلگران و خبرگزاری‌ها امید دارند که اپل امسال برخلاف سال گذشته محدودیتی در زمینه تولید آیفون نداشته باشد و بتوان در مدت زمان مشخص و طبق زمان‌بندی همیشگی خود برای تولید آیفون جلو برود و محصولات جدید را آماده عرضه به بازار کند.

آیفون ۲۰۲۱ قرار است در چهار مدل همراه با بهبودهای سخت‌افزاری آماده عرضه شود. تحلیلگران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل از پردازنده‌های A15 در تولید آیفون‌های ۲۰۲۱ استفاده خواهد کرد که مشخصا با معماری پنج نانومتری آماده عرضه خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت