لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده آیفون 13 احتمالاً در آمریکا تولید می‌شود

پردازنده آیفون 13 احتمالاً در آمریکا تولید می‌شود

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل طی رایزنی‌های انجام شده با دولت آمریکا تصمیم گرفته تا پردازنده آیفون 13 یا تراشه‌های دیگر را به‌صورت انحصاری در خاک آمریکا تولید کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم گرفته تا به منظور کاهش میزان مالیات در نظر گرفته شده برای تولید و واردات تلفن‌های هوشمند و محصولات دیگر خود، تراشه‌های انحصاری را در کشور آمریکا تولید کند.

اکثر تراشه‌های شرکت اپل، به خصوص تراشه سری A که A14 Bionic جدیدترین آن است، توسط کارخانه TSMC در کشور تایوان تولید می‌شوند. با این حال دولت آمریکا تصمیم از سال گذشته تصمیم به افزایش مالیات واردات محصولات تولید شده در کشورهای شرق آسیا گرفت و به همین دلیل اپل نیز در تلاش برای انتقال خط تولید محصولات خود به داخل کشور آمریکا افتاده است.

در نتیجه رایزنی انجام شده اخیر مشخص شد که اپل در تلاش است تا با همکاری برخی از شرکای تجاری خود در آمریکا اقدام به تولید تراشه‌های انحصاری خود کند. این موضوع به معنای آن است که در آینده نزدیک ممکن است پردازنده آیفون 13 نیز در داخل خاک آمریکا تولید و آماده عرضه شود.

اپل در فاز اول تصمیم دارد تا تراشه‌های 5 نانومتری خود نظیر A14 را در آمریکا تولید کند و در صورت موفقیت آمیز بودن این فرایند اقدام به تولید تراشه‌های دیگر در خاک آمریکا می‌کند.

انتقال خط تولید تراشه‌های آیفون به آمریکا برای اپل و کاربرانش ممکن است کمی گران تمام شود، دلیل اصلی این موضوع جنگ تجاری میان آمریکا و چین است که در نتیجه آن انتقال خط تولید محصولات مختلف به آمریکا و افزایش هزینه‌های ساخت و مالیات مختلف درزمینهٔ راه اندازی کارخانه‌ها را در بر خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373