لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند سال 2019 میلادی بود

آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند سال 2019 میلادی بود

 گزارش‌های آماری منتشر شده حاکی از آن است که آیفون XR محبوب‌ترین تلفن هوشمند در سال 2019 بوده است و بیشترین فروش را در میان کاربران داشته است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی Omdia شرکت اپل نزدیک به 46.3 میلیون آیفون XR را در سال 2019 میلادی آماده عرضه کرده است که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. اپل در سال 2018 میلادی نزدیک به 23.1 میلیون واحد از این تلفن هوشمند را به فروش رسانده بود.

این در حالی است که شرکت اپل در سپتامبر 2019 میلادی از سری آیفون 11 رونمایی کرده بود و آیفون 11 در حقیقت نسخه جایگزین آیفون XR به عنوان گوشی‌های میان رده شرکت اپل به حساب میاید. با این حال فروش تمامی مدل‌های آیفون 11 در سال 2019 میلادی نزدیک به 37.3 میلیون واحد بوده است.

بر اساس این گزارش تحقیقاتی آیفون XR اولین تلفن هوشمند پرفروش در سال 2019 و پس از آن به ترتیب آیفون 11، گلکسی A10 و گلکسی A50 قرار داشته‌اند.

از طرف دیگر در این گزارش مشخص شده است که از 10 تلفن هوشمند پر فروش سال 2019 تنها ردمی نوت 7 به عنوان نماینده شیائومی معرفی شده و 9 تلفن هوشمند دیگر تولید شده توسط اپل و سامسونگ بوده‌اند.

جالب اینجا است که پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون 11 پرو مکس در مقام ششم پرفروش‌ترین تلفن هوشمند سال 2019 میلادی بوده است.

گفتنی است که پرفروش‌ترین تلفن هوشمند سال 2018 میلادی مربوط به آیفون 8 بود و در کنار آیفون X و آیفون 8 پلاس سه تلفن هوشمند رتبه اول سال 2018 بودند که همگی توسط شرکت اپل تولید و عرضه شده بودند.

گفتنی است که شرکت Omdia یکی از موسسه‌های تحقیقاتی تحت نظر HIS Markit و Informa Tech بوده و از جمله شرکت‌های معتبر در زمینه انتشار آمارهای مربوط به محصولات مختلف به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420