لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی نمایشگرهای LTPO در آیفون 13 پرو از رفرش ریت 120HZ

پشتیبانی نمایشگرهای LTPO در آیفون 13 پرو از رفرش ریت 120HZ

راس یانگ تحلیلگر نمایشگرهای تعبیه شده در محصولات الکترونیکی به تازگی ادعا کرده که نمایشگر دو مدل آیفون 13 پرو رده بالا بر مبنای فناوری LTPO و با قابلیت رفرش ریت 120HZ تولید خواهند شد.

نمایشگرهای LTPO OLED در آیفون 13 پرو احتمالاً دارای Backplane با کارایی قدرتمند خواهد بود که با روشن و خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی نمایشگر، موجب حفظ بهتر عمر باتری می‌شود.

یانگ قبلاً اشاره کرده بود که فناوری LTPO با رفرش ریت 120HZ سازگار است و باید قبل از ورود ProMotion در آیفون اجرا شود، زیرا رفرش ریت 120HZ موجب تخلیه یا کاهش عمر باتری خواهد شد.

بر همین اساس شایعات چندگانه‌ای ارائه این دو فناوری را در آیفون 13 پرو تائید می‌کنند. شایعات زیادی حاکی از این بود که نمایشگرهای 120HZ ProMotion در آیفون 12 ارائه شود ولی اپل از اجرای آن صرف نظر کرده و در عوض این فناوری را در آیفون‌های 13 ارائه خواهد داد.

ناگفته نماند که سامسونگ تأمین کننده نمایشگرهای LTPO ،OLED اپل خواهد بود ولی اپل تأمین کنندگان دیگری برای نمایشگر از جمله BOE تأمین کننده چینی و LG را در نظر دارد.

قابل ذکر است که اپل رفرش ریت 120HZ را قبلاً در آیپد پرو ارائه داده بود و همانند آیپد، رفرش ریت بالاتر در آیفون موجب می‌شود که محتوای حرکت در صفحه نمایش به نرمی و وضوح،پاسخگوی انجام کارهایی مثل خواندن، بازی کردن و موارد بیشتر خواهد شد.

آیفون 13 که تا چند ماه دیگر روانه بازار خواهد شد شاید تغییرات عمده‌ای نداشته باشد؛ ولی پیش بینی شده که مجهز به دوربین پیشرفته، پردازنده سری A سریع‌تر، تراشه 5G، افزایش عمر باتری و برخی اصلاحات دیگر باشد. همچنین احتمالاً ظرفیت باتری افزایش یافته و فضای بیشتری برای باتری بزرگ‌تر در آیفون 13 ایجاد شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373