لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید کنندگان لوازم جانبی، عرضه آیفون 11 همراه با اپل پنسل را تائید کرده‌اند

تولید کنندگان لوازم جانبی، عرضه آیفون 11 همراه با اپل پنسل را تائید کرده‌اند

 یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان محصولات جانبی برای تلفن‌های هوشمند شرکت اپل اعلام کرده که اطلاعات دقیق و محتمل در مورد عرضه آیفون 11 همراه با اپل پنسل دریافت کرده است.

بر اساس ادعایشرکت Olixar که در طول سالیان گذشته به خاطر انتشار اطلاعات مربوط به تلفن‌های هوشمند آیفون تنها چند هفته پیش از رونمایی از آن‌ها شهرت پیدا کرده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا آنچه با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 پرو شناخته می‌شود، قرار است همراه با قلم استایلوس اپل پنسل آماده عرضه شود.

اپل تصمیم دارد تا در روند توسعه و ساخت این محصول از سنسورهای دیجیتایز و ردیاب قلم‌های استایلوس استفاده کند و پس از آن نسخه جدید اپل پنسل مناسب با تلفن‌های هوشمند آیفون را آماده عرضه به بازار کند. اپل پنسل مناسب با آیفون 11 و آیفون 11 پرو قرار است اندازه کوچک‌تری داشته باشد و در ابعاد این تلفن هوشمند آماده عرضه شود.

Olixar با توجه به اطلاعات اقدام به ساخت یک قاب چرمی مناسب با ابعاد آیفون 11 و آیفون 11 پرو کرده است که در آن جایگاهی ویژه برای اپل پنسل در نظر گرفته است.

تعبیه قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل در آیفون‌ها یکی از پردرخواست‌ترین امکانات احتمالی آیفون‌های جدید است که در طول دو سال گذشته اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها منتشر شده است. با این حال اطلاعاتی که در حال حاضر در مورد این محصولات منتشر شده نشان دهنده آن است که احتمال عرضه آیفون 11 به همراه اپل پنسل در سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است که اطلاعات یاد شده هنوز مشخص نکرده‌اند که قلم استایلوس اپل پنسل در بسته بندی آیفون 11 و آیفون 11 پرو ارائه می‌شود یا شرکت اپل این محصول را به صورت جداگانه آماده فروش به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420