لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

والپیپر جدید (PRODUCT)RED برای تمامی آیفون عرضه شد

والپیپر جدید (PRODUCT)RED برای تمامی آیفون عرضه شد

تنها یک روز از شروع پیش فروش آیفون 8 قرمز رنگ گذشته است و این تلفن هوشمند قرار است از روز جمعه به صورت عمومی آماده عرضه شود. در این میان والپیپر جدید (PRODUCT)RED این محصول برای آیفون‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آیفون 8 قرمز رنگ شاید یک مشکل بزرگ داشته باشد و آن هم این است که بسیاری از افرادی که تصمیم به خرید آیفون 8 داشته‌اند، از شش ماه پیش این کار را انجام داده‌اند و آیفون 8 یا 8 پلاس خود را با رنگ‌های دیگر خریداری کرده‌اند. با یک راه حل مناسب برای این دسته از کاربران وجود دارد و آن هم این است که از والپیپر و قاب اختصاصی این محصول استفاده کنند تا ظاهری زیبا را به دستگاه‌ها خود بیاورند.

والپیپر جدید (PRODUCT)RED که برای آیفون 8 جدید ارائه شده است، با تمی سیاه طراحی شده است که به نمایشگرهای رتینا و سوپر رتینای اپل ظاهری زیباتر می‌بخشد. علاوه بر این، برخی از طراحان متفرقه تلاش کرده‌اند تا این والپیپر جدید (PRODUCT)RED را برای نمایشگر آیفون ایکس نیز بهینه کنند. به همین دلیل شما می‌توانید حتی از والپیپر جدید (PRODUCT)RED در آیفون ایکس نیز استفاده کنید.

والپیپر جدید (PRODUCT)RED در پایین همین صفحه برای تمامی تلفن‌های هوشمند قابل دانلود است و شما می‌توانید با تنظیم آن به عنوان والپیپر اصلی دستگاه خود، ظاهری ویژه را دستگاه خود بدهید. تنظیم این والپیپر محدودیتی برای آیفون‌ها و دیگر تلفن‌های هوشمند اندرویدی ایجاد نمی‌کند و می‌توانید آن را روی تمامی دستگاه‌های با نمایشگر رزولوشن بالا تنظیم کنید و از آن لذت ببرید.

گفتنی است که فایل والپیپر ارائه شده با کیفیت اصلی منتشر شده و هیچ گونه فرایند فشرده سازی روی آن انجام نشده است تا در هنگام نصب آن روی دستگاه‌های مختلف، کیفیت آن تغییر پیدا نکند. 

والپیپر جدید (PRODUCT)RED برای آیفون‌ها


والپیپر جدید (PRODUCT)RED برای آیفون ایکس

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420