لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 13 با لنز 48 مگاپیکسلی و کیفیت ویدیوی 8K طراحی و تولید می‌شود

دوربین آیفون 13 با لنز 48 مگاپیکسلی و کیفیت ویدیوی 8K طراحی و تولید می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل طی یک گزارش تحلیلی جدید اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 13 را در سال 2022 همراه با تغییراتی مهم در دوربین عرضه کند. دوربین آیفون 13 با لنز 48 مگاپیکسلی همراه با کیفیت ویدیوی 8K تولید می‌شود.

مینگ چی کو اطلاعاتی ویژه را در مورد دوربین آیفون عرضه شده در سال 2022 ارائه داده است. بر اساس این اطلاعات، شرکت اپل تصمیم دارد تا مجموعه‌ای کلی از محصولات خود را به سمت پشتیبانی از تصاویر با کیفیت 8K ببرد. همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل تصمیم داشته باشد تا دوربین آیفون و کیفیت خروجی اپل تی وی را به 8K افزایش دهد.

دوربین آیفون 13 که در نیمه دوم 2022 آماده عرضه می‌شود شامل سه سنسور 1.7، 2 و 1.25 میکرومتری است که با توجه به اعتقاد مینگ چی کو، امکان ثبت تصاویر 12 تا 28 مگاپیکسل را خواهند داشت. خروجی تصاویر به دست آمده می‌تواند شامل تصاویر 12 مگاپیکسلی باکیفیت باشد و در عین حال این دوربین می‌تواند به لطف سنسورهای خود تصاویر با جزئیات و وضوح بالاتر تا سقف 48 مگاپیکسل را نیز به ثبت برساند.

مینگ چی کو در پایان تحلیل‌های خود ادعا کرده که دوربین آیفون 13 عرضه شده در سال 2022 باعث ایجاد تحولی منحصر به فرد در روند طراحی دوربین‌های تعبیه شده در تلفن‌های هوشمند می‌شود که همین موضوع در آینده نزدیک باعث می‌شود تا سازندگان محصولات اندرویدی نیز به سمت رقابت و تولید محصولات قدرتمند و باکیفیت‌تر پیش خواهند رفت.

مینگ چی کو همچنین تأکید کرده که اپل تا پیش از سال 2023 تمایلی برای استفاده از لنزهای پریسکوپی تله فوتو در آیفون‌ها ندارد. علاوه بر این قابلیت فیس آیدی نیز تا پیش از سال 2023 به زیر نمایشگر این تلفن‌های هوشمند انتقال پیدا نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373