لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ در ماکت آیفون ۱۳ پرو کوچک‌تر شده است

ناچ در ماکت آیفون ۱۳ پرو کوچک‌تر شده است

در تصویری از یک ماکت که به تازگی منتشر شده، ناچ آیفون 13 پرو کوچکتر نشان داده شده، همچنین موقعیت گوشی و دوربین جلویی آن تغییر کرده است.

وبسایت ژاپنی Mac Otakara تصاویری از کوچکتر شدن ناچ در ماکت آیفون 13 پرو 6.1 اینچی را منتشر کرده، همچنین گوشی و دوربین جلو در این تصاویر تغییر موقعیت داشته است.

طبق تصاویر منتشر شده، اپل قصد دارد که اسپیکر تماس را به بالای ناچ در حاشیه نمایشگر منتقل کند،‌ این تغییرات قبلا توسط برخی منابع منتشر و به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین بنابر تصویر منتشر شده از ماکت، دوربین جلویی که در حال حاضر در سمت راست ناچ قرار دارد، به سمت چپ ناچ در آیفون 13 پرو منتقل شده است.

این وب‌سایت ژاپنی همچنین تصاویری از ابعاد خاص ناچ در آیفون 13 پرو به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد ناچ تا چقدر کوچک شده است. در مقایسه با آیفون 12 پرو، ماکت آیفون پرو احتمالی در سال 2021 دارای ناچ با ارتفاع 5.35 میلی متر در مقابل ارتفاع ناچ با 5.30 میلی متر در آیفون 12 پرو و پهنای 26.80 میلی متر که از 34.83 میلی متر کمتر است. در واقع ناچ در آیفون جدید با پهنای کم ولی کمی بلندتر طراحی شده است.

شایعات زیادی درباره کوچکتر شدن ناچ از زمان عرضه آیفون X وجود داشته که همزمان اولین بار هم با معرفی سیستم TrueDepth و ناچ همراه بوده است. احتمالا اپل به دلیل جا به جایی گوشی و دوربین جلو، ناچ را کوچک کرده است. به غیر از کوچک شدن ناچ، تصاویر منتشر شده در وبسایت ژاپنی هیچ تغییری در دوربین عقب یا سایر جنبه‌های طراحی آیفون نشان نداده است.

در حالی که تغییرات ایجاد شده در آیفون 13 کم است، ولی با برخی ویژگی‌های جدید ارائه خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که آیفون 13 پرو رده بالا و پرو مکس دارای نمایشگر با ویژگی Pro Motion 120 Hz خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود ویژگی‌های دیگری نظیر تراشه A15 سریعتر، دوربین‌های پیشرفته و رنگ‌های جدید مثل مشکی مات در آیفون آینده ارائه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420