لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مدیر بخش جست و جو و هوش مصنوعی گوگل را استخدام کرد

اپل مدیر بخش جست و جو و هوش مصنوعی گوگل را استخدام کرد

 شرکت اپل به تازگی John Giannandrea، مدیر بخش جست و جو و هوش مصنوعی گوگل را به استخدام خود در آورد.

بر اساس گزارش جدید نیویورک تایمز، John Giannandrea روز گذشته از سمت مدیریتی خود در گوگل کناره گیری کرده است و پس از آن به شرکت اپل پیوسته است. اپل نیز ضمن تایید این مسئله اعلام کرده است که وی از این پس به عنوان مدیر بخش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اپل فعالیت میکند و کارهای او به طور مشخص زیر دست تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل قرار خواهد گرفت.

تیم کوک نیز در بیاینیه ای جدید از Giannandrea برای این تصمیم قدردانی کرده است و از او درخواست کرده تا تمامی تلاش خود را برای ساختن آینده ای هوشمند تر و ایمن تر به کار بگیرد. اپل با استخدام او در تلاش است تا روند توسعه فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی خود را گسترش دهد. از مهم ترین مواردی که زیر دست Giannandrea خواهد بود، شامل هوش مصنوعی سیستم های امنیتی آیفون ها و دیگر دستگاه های تولید شده توسط اپل و همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در دستیار هوشمند صوتی سیری خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل با این اقدام در تلاش است تا کاربردی دستیار هوشمند اختصاصی خود را افزایش دهد و سیری را هوشمند تر از گذشته توسعه دهد. تا پیش از این و مشخصا در زمان عرضه نهایی و عمومی هوم پاد، بسیاری از بررسی ها نشان داده بودند که دستیار هوشمند سیری در برابر موارد مشابه موجود در بازار نظیر گوگل اسیستنت و کورتانا توان پاسخگویی به سوال های کمتری را دارد.

همین مسئله باعث شده تا مدیران اپل به فکر بهبود سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنیک های یادگیری ماشینی خود بیافتند تا محصولات آینده خود را هوشمندتر از گذشته تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420