لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارپلی به مدل‌های 2019 تویوتا کمری میاید

کارپلی به مدل‌های 2019 تویوتا کمری میاید

شرکت تویوتا تصمیم دارد تا در تولید مدل‌های 2019 کمری امکان استفاده از سیستم پخش کارپلی را برای کاربران آیفون‌های شرکت اپل فراهم کند.

تویوتا اعلام کرده است که به منظور هوشمند سازی مدل‌های جدید اتومبیل خود، تصمیم دارد تا امکان پشتیبانی از کارپلی را در کنار اندروید اتو و دستیار دیجیتالی الکسا را فراهم کند. بر همین اساس، کسانی که مدل 2019 تویوتا کمری و سینا را خریداری می‌کنند، امکان استفاده از جدیدترین سرویس‌های دیجیتالی هوشمند را دارند.

اطلاعات مربوط به این اقدام تویوتا اولین بار توسط CarsDirect منتشر شده است که طی آن مشخص شده که تویوتا تمایل بیشتری برای ارائه سرویس‌های هوشمند در محصولات جدید خود نسبت دیگر تولید کنندگان اتومبیل دارد. این سیستم‌های هوشمند همچنین قرار است در مدل 2019 آوالون نیز ارائه شود.

کاربران آیفون‌ها می‌توانند با اتصال تلفن هوشمند خود به سیستم پخش این مدل از اتومبیل‌ها، امکان پخش و مشاهده اپلیکیشن‌های پخش موسیقی و مسیریابی را می‌دهد. علاوه بر پخش موسیقی و نقشه کاربران می‌توانند تصاویر، صفحات وب و موارد دیگر را در سیستم پخش اتومبیل خود بررسی کنند.

همان‌طور که گفته شد، تویوتا تصمیم دارد تا علاوه بر کارپلی امکان استفاده از الکسا و اندروید اتو را نیز به کاربران ارائه دهد. با وجود اینکه کارپلی به خودی خود مجهز به دستیار هوشمند سیری است، اما کاربران در صورت تمایل می‌توانند از دستیار الکسا نیز برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. علاوه بر این، اندروید اتو نیز به کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی اجازه انجام کارهایی نسبتاً مشابه با کارپلی را می‌دهد و کاربران می‌توانند به صورت همه جانبه از اتومبیل هوشمند خود با هر اکوسیستم و سیستم عاملی استفاده کنند.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک به افزایش همکاری بیشتر با شرکت‌های خودرو سازی، امکان ارائه کارپلی را به مدل‌های بیشتری از اتومبیل‌های جدید بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420