لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین اپل بین 5 تا 7 سال آینده آماده عرضه می‌شود

ماشین اپل بین 5 تا 7 سال آینده آماده عرضه می‌شود

 بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مینگ چی کو، تحلیلگر سر شناس شرکت اپل، ماشین اپل بین 5 تا 7 سال آینده آماده عرضه به دنیا می‌شود.

ادعای جدید مینگ چی کو حاکی از آن است که سهام شرکت اپل در آینده با تولید ماشین هوشمند و همچنین هدست‌های واقعیت افزوده به دو تریلیون دلار خواهد رسید. بر همین اساس، شرکت اپل روی پروژه‌های توسعه این دو محصول سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است که بر اساس آن تصمیم دارد در بازه زمانی میان سال‌های 2023 و 2025 ماشین اپل را تولید و به بازار عرضه کند.

مینگ چی کو که تا پیش از این برای موسسه تحلیلی KGI کار می‌کرد، حالا با بنیاد تحلیلی TF International Securities همکاری می‌کند و به تازگی دومین پیش بینی خود پس از عضویت در این شرکت جدید را در مورد اپل منتشر کرده است.

وی بر این ادعا است که اپل کار یا همان ماشین اپل در زمانی بین سال 2023 تا 2025 میلادی آماده عرضه می‌شود. مینگ چی کو اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در دهه 2020 به سمت تولید محصولاتی جدیدتر برود و دیگر سری محصولات خود را محدود به آیفون‌ها، آیپدها و مک بوک‌ها نکند. این کمپانی تصمیم دارد تا به صورت همه جانبه در همه حوزه‌های تکنولوژی و فناوری فعالیت کند.

بر همین اساس ماشین اپل قرار است حکم «ستاره محصولات اپل» را در دهه جدید بازی کند و این محصول به جایگاه آیفون‌ها که از سال 2007 معرفی شدند را از لحاظ تجاری بگیرند.

کو بر این اعتقاد است که اپل از اولین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید ماشین‌های هوشمند خواهد بود و به همین دلیل موفقیت تجاری قابل توجهی در این زمینه پیدا می‌کند، تا حدی که ارزش سهام این کمپانی پس از معرفی ماشین اپل به دو تریلیون دلار خواهد رسید.

گفتنی است که اپل از سال 2014 تولید و توسعه ماشین‌های هوشمند را تحت پروژه‌ای با عنوان تایتان شروع کرده است؛ با این حال اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده است و این کمپانی تصمیم دارد تا به صورت مخفی پروژه تایتان را پیش ببرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت