لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی و بررسی مک پرو 2019

جعبه گشایی و بررسی مک پرو 2019

 مک پرو 2019 قدرتمندترین کامپیوتر حرفه‌ای شرکت اپل است که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 معرفی و در ماه‌های پایانی همان سال آماده عرضه شد.

اپل در طراحی مک پرو 2019 به طور کامل ثابت کرده که این محصول برای افراد حرفه‌ای ساخته شده است. این کامپیوتر غول پیکر دارای جعبه‌ای بزرگ است که پس از باز کردن آن می‌توان بزرگ و عجیب آن را دید. در زمان جعبه گشایی این محصول، می‌توان باکس بزرگ کیس کامپیوتر مک پرو را دید که به طراحی جدیدی نسبت به نسل‌های پیشین مک پرو طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر این، در جعبه مک پروی جدید شرکت اپل می‌توان دفترچه راهنما به همراه استیکرهای مشکی رنگ اپل را در کنار مجیک ماوس، مجیک کیبورد، کابل مشکی رنگ لایتنینگ و کابل اتصال به برق را دید.

مجیک ماوس و مجیک کیبوردی که اپل در بسته بندی مک پرو 2019 قرار داده سفید رنگ هستند که تفاوت ظاهر آن‌ها در مقایسه با ماوس و کیبورد خاکستری آیمک پرو به طور کامل قابل درک است.

مک پرو 2019 به راحتی قابل باز شدن است و کاربران حرفه یا به سادگی با استفاده از سوئیچی که بالای بدنه قرار گرفته می‌توانند به سخت افزارهای تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشند. این کامپیوتر به طور کامل قابل ارتقا است و کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود تغییرات خاصی را در آن اعمال کنند.

کاربران همچنین می‌توانند این محصول را بسته به نیاز و نوع کار خود به مانیتورهای مختلفی متصل کنند. اپل هم‌زمان با مک پرو 2019 از نمایشگر XDR خود نیز رونمایی کرد که هنوز در برخی از کشورهای جهان به طور کامل آماده عرضه نشده است.

اپل اعلام کرده که بیشترین کارایی و کیفیت تصویر از مک پرو 2019 را می‌توان با استفاده از نمایشگر XDR داشت و کاربران حرفه‌ای می‌توانند این نمایشگر را برای افزایش کیفیت تصویر مورد استفاده قرار دهند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت