لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024

شرکت اپل در تاریخ نهم سپتامبر 2024 از iphone16 و دیگر محصولات مانند آیفون ۱۶پرو، اپل واچ سری۱۰ و ایرپاد نسل ۴، در قالب یک کنفرانس جذاب تحت عنوان زمانی برای درخشش (its Glowtime) رونمایی کرد. در این کنفرانس که در سالن استیو جابز (واقع در اپل پارک) توسط مدیران و توسعه دهندگان محصولات اپل برگزار شد و محصولات ذیل به ترتیب معرفی شدند

  • اپل واچ سری ۱۰ (apple watch 10)
  • اپل واچ الترا ۲ جدید
  • ایرپاد نسل ۴ 
  • رنگهای جدید ایرپاد مکس
  • قابلیت های اضافه شده به ایرپاد پرو ۲ 
  • آیفون ۱۶ 
  • آیفون ۱۶ پلاس
  • آیفون ۱۶ پرو و پرومکس

که در ادمه به بررسی اجمالی آنها می پردازیم

آیفون  16 : 

آیفون 16 مجهز به چیپ پردازنده A18 برای مدل های پایه و A18 Pro برای مدل های آیفون 16 پرو شده است این نسل از گوشی های آیفون اولین نسل از تلفن های هوشمند اپل است که مجهز به سرویس هوش مصنوعی شده اند.

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024iphone

این سرویس که به صورت انحصاری توسط اپل توسعه یافته، Apple Intelligence نام دارد و قابلیت های فوق العاده ای را در فضای اپلیکیشن های مختلف از جمله Safari، Apple Music و Photos App در دسترس کاربران قرار می دهد. اما مهمترین کارایی و قدرت نمایی سرویس هوش مصنوعی اپل را می توان در فضای دستیار صوتی سیری مشاهده کرد.

مهمترین بخش ار این کنفرانس به معرفی قابلیت های Apple Intelligence در فضای آیفون 16 اختصاص یافت. دستیار صوتی سیری از امکانات فوق العاده ای علاوه بر قابلیت ارائه پاسخ های هوشمندانه به سوالات شما برخوردار شده است، از جمله هوش تصویری جهت تشخیص و تحلیل تصاویر نیز، به طوری که با جستجوی تصویر یک رستوران اطلاعات دقیقی از منو و ساعات کاری آن را در اختیارکاربر قرار می دهد.

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024

ساختار قاب پیرامونی بدنه آیفون 16 پرو همانند نسل 15 از تیتانیوم خالص تولید شده که علاوه بر مقاومت بی نظیر در برابر ضربه، از وزن بسیار پایینی در مقایسه با سایر فلزات برخوردار است. بدنه مدل های آیفون 16 و 16 پلاس مانند مدل های قبلی از جنس آلومینیوم و با قاب شیشه ای در پشت بدنه طراحی و تولید خواهد شد.

حاشیه صفحه نمایش در نسل شانزدهم گوشی های آیفون با استفاده از تکنولوژی های ویژه به حداقل مقدار ممکن رسیده است. اپل دو مدل آیفون پرو مکس و پلاس را با بزرگتر ابعاد صفحه نمایش برای یک تلفن همراه، یعنی 6.9 و 6.7 تولید می کند.

ماژول دوربین آیفون 16 پرو مجهز به دو دوربین Wide و Ultra Wide با سنسور های 48 مگاپیکسلی و با داشتن مجموع هفت لنز و یک دوربین Telephoto با سنسور 12 مگاپیکسلی است. با قابلیت تنظیم وضعیت سایر دوربین ها می باشد. با استفاده از مجموع قابلیت های این سه دوربین بالاترین کیفیت تصویر برداری را حتی در بزرگنمایی 5 برابری در اختیار کاربر قرار می دهد.

معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل در کنفرانس سپتامبر 2024

لنزهای قدرتمند آیفون 16 امکان لایه بندی تصویر جهت انتخاب حالت های مختلف عکس گرفته شده به لحاظ نور و شدت رنگ را دارد و همچنین به دلیل داشتن قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه می توانید تصاویری با کیفیت و افکت های سینمایی ضبط کنید و به دلیل استفاده از میکروفون های Dolby فوق العاده قدرتمند در این نسل از آیفون کیفیت ضبط صدا تا حد باور نکردنی افزایش یافته به طوری که امکان تفکیک صدا برای ویرایش به آسانی قابل انجام می باشد.

دوربین های دوگانه آیفون های 16 و 16 پلاس با ساختاری متفاوت و به صورت عمودی روی قاب گوشی جای گرفته است. دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکلسلی مجهز به فناوری ProRaw امکان تصویر برداری ماکرو را برای کاربران حرفه ای فراهم آورده است.

رنگ بندی بدنه برای آیفون های 16 و 16 پلاس شامل 5 رنگ بسیار جذاب از طیف رنگ های سفید، مشکی، آبی. سبز و صورتی بوده و آیفون های مدل پرو در 4 رنگ با زمینه رنگ فلز تیتانیوم به بازار عرضه شده است.

در نهایت نیز مصرف باتری در این محصول اپل به حداقل میزان ممکن رسیده و شرکت اپل در تولید باتری های آیفون 16 از بروز ترین فناوری ها استفاده نموده تا دوام و طول عمر باتری افزایش چشمگیری پیدا کند.

 

اپل واچ نسل 10 

ساعت هوشمند اپل پس از ده سال تکامل به پیشرفته ترین تجهیز پوشیدنی در میان محصولات جذاب اپل بدل شده است.

رونمایی از آیفون 16 و اپل واچ نسل 10 در کنفرانس زمانی برای درخشش اپل

دهمین نسل از اپل واچ نسبت به نسل های قبلی با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد. تغییرات ظاهری اپل واچ نسل 10 شامل افزایش ابعاد صفحه نمایش اپل واچ و کاهش ضخامت بدنه ساعت نسبت به نسل های قبلی می شود.

بدنه این محصول در دو کلاس آلومینیومی و تیتانیومی تولید خواهد شد و برای هر کدام از جذاب ترین رنگ بندی ها در نظر گرفته شده است.

Deux modèles d’Apple Watch Series 10, boîtier en aluminium noir de jais avec bracelet Boucle unique noir, boîtier en titane or avec Bracelet à maillons or

از سوی دیگر سنسور های جدیدی برای کنترل وضعیت تنفس در خواب یا سنجش دمای آب در زمان شنا به مجموعه سنسور های اپل واچ نسل 10 اضافه شده است.

اپل واچ الترا ۲ جدید :

شرکت اپل در کنار اپل واچ نسل 10 از نسخه جدیدی از اپل واچ اولترا 2 رو نمایی کرد در این نسخه که با رنگ کاملا مشکی و همان بدنه تیتانیومی طراحی خواهد شد. همچنین به همراه این محصول یک بند میلانس مشکی رنگ نیز عرضه می شوذ که ظاهری فوق العاده شکیل را در کنار ساختار ساعت ایجاد می کند.

 

ایرپاد نسل 4 : 

اپل بعد از چند سال انتظار چهارمین نسخه از هندزفری های بلوتوثی خود را تحت عنوان ایرپاد نسل 4 معرفی نمود. این محصول که بیشتر ویژگی های ایرپاد پرو نسل 2 را دارد در دو نسخه عرضه خواهد شد: یک نسخه ارزان قیمت و اقتصادی بدون Noise Cancellation و یک نسخه گرانتر مجهز به حذف نویزهای فعال خواهد بود.

این نسل از ایرپاد که مجهز به پردازنده Apple H2 است که تجربه شنیداری متفاوتی را در استفاده ار یک هندزفری فوق العاده حرفه ای ایجاد می کند. از سوی دیگر در تمامی مدل های ایرپاد نسل 4 قابلیت شارژ بیسیم مگ سیف نیز گنجانده شده است.

 

ایرپاد مکس : 

اپل در کنار معرفی ایرپاد نسل چهار از رنگ های جدید برای ایرپاد های مکس خود رونمایی کرد و این محصول را مجهز به پورت USB-C نمود.

ایرپاد پرو ۲ : 

ویژگی ” Health” (سلامت شنوایی) در ایرپاد پرو ۲ AirPods Pro 2 اولین تجربه سلامت شنوایی یکپارچه جهان- یک تست شنوایی تأیید شده علمی، یک سمعک در درجه بالینی و «محافظت شنوایی فعال» که با به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان  در دسترس قرار می گیرد و به کاربران کمک می‌کند تا مراقب سلامت شنوایی خود باشند.

این ویژگی در سیستم‌عامل iOS، به ویژه برای ایرپادها و دستگاه‌هایی که از پروفایل بلوتوث اپل پشتیبانی می‌کنند، فعال است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند میزان بلندی صدایی که از هدفون‌های خود دریافت می‌کنند را تحت نظر داشته و از آسیب به شنوایی خود جلوگیری کنند.

ویژگی‌های مهم “Hearing Health” در ایرپاد:

  1. اندازه‌گیری بلندی صدا:
    • این ویژگی میزان دسی‌بلی که به گوش شما می‌رسد را ردیابی می‌کند. اپل پیشنهاد می‌کند که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهایی با بلندی بیش از ۸۵ دسی‌بل می‌تواند به شنوایی آسیب برساند.
  2. اعلان هشدار برای صدای بلند:
    • اگر صدای پخش شده از ایرپاد یا سایر هدفون‌ها بیش از حد بلند باشد و احتمال آسیب به شنوایی شما وجود داشته باشد، دستگاه به شما هشدار می‌دهد تا میزان صدا را کاهش دهید.
  3. پیگیری در برنامه “”:
    • اطلاعات مربوط به سطح صداهایی که به گوش شما رسیده، در برنامه Health (سلامت) در آیفون ذخیره می‌شود. شما می‌توانید تاریخچه بلندی صدا را مشاهده کنید و ببینید

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس its Glowtime اپل، به صفحه ما در شبکه های اجتماعی نیز مراجعه کنید:

 

اینستاگرام اپل ان آی سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427