لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ها و امکانات جدید مک او اس ونتورا 13.4

قابلیت ها و امکانات جدید مک او اس ونتورا 13.4

نسخه جدید مک او اس ونتورا که برای دستگاه های مک تولید شرکت اپل عرضه شده است طی هفته آینده رو نمایی خواهد شد و برخی قابلیت ها، بهبود های عملکردی و رفع باگ ها در نسخه جدید اعمال خواهد شد.
یک از قابلیت ها امکان گروه بندی پنجره های باز شده را کنار صفحه نمایش را ممکن ساخته و امکان جابجایی بین آن ها را آسان ساخته است، این امکان را Stage Manager می گویند که امکان جابجا شدن آسان بین اپ ها را برای کاربر بسیار آسانتر از قبل می سازد.
مک او اس ونتورا 13.4 باگ های مربوط به نسخه بتا که سیستم نرم افزاری امکان فیلتر محتوا را از کاربر گرفته بود و از این طریق مشکلاتی را در اتصال به شبکه برای مک ایجاد می نمود را رفع خواهد کرد.
Spotlight در این نسخه امکان جستجوی سریعتر در محتوای متنی و تصویری به صورت آنی را داشته و قابلیت تشخیص متن درون تصاویر را نیز به احتمال زیاد به قابلیت نرم افزاری جستجوی خود خواهد افزود.
قابلیت دیگر که قرار است در نسخه 13.4 مک او اس ونتورا به شکلی داینامیک در اختیار کاربران قرار بگیرد امکان قرارگیری تصویر دوربین جلو در کنار Desk View که نمایی از میز کار را ارائه می دهد قابلیت اتصال را از طریق Continuity Camera را داشته و در پرزنت های آنلاین برای کاربر بسیار کاربردی است.
با استفاده از قابلیت Passkey برخی پسوردهای خود را می توانید به یک کلید دیجیتال تبدیل کنید و به صورت کاملا امن در سیستم خود ذخیره کنید و از این طریق احتمال هک شدن اکانت های شما به شدت کاهش می یابد.
به احتمال زیاد بیشتر تغییرات هماهنگ با نسخه جدید iOS 16.5 خواهد بود که تا هفته آینده رونمایی خواهد شد و در کنار نسخه جدید مک او اس ونتورا برای مک مجموعه جدیدی از به روزرسانی نرم افزاری اپل را تشکیل می دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420