لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iPadOS 17 به Mode Traker و Health App مجهز می‌شود

iPadOS 17 به Mode Traker و Health App مجهز می‌شود

iPadOS 17 با نظارت مداوم بر شرایط جسمی و روانی یکی از مهمترین ابزارهای مدرن برای رقابت در بازارهای دیجیتال است. سیستم عامل iPadOS 17 بر روی نسل جدید آیپد ها قابلیت های جدیدی در زمینه سلامت جسم و روان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این قابلیت ها شامل سرویس های هدایت سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که به صورت مداوم توسعه یافته و پشتیبانی می شود، اما این بار قرار است که در نسخه جدید iPadOS 17 روی آیپد های نسل جدید قابل دسترس باشد.
سرویس Mode Traker امکان می دهد تا کاربران حال و هوای خود را ثبت کنند و از این طریق با ثبت وضعیت روزانه خود و تحلیل تدریجی بر مبنای پارامتر های سلامت روان کاربر بتواند برداشتی کلی از حال و هوای خود را دریافت کند. سیستم بر مبنای الگو های رفتاری و کلمات تایپ شده و سایر داده ها تحلیل های خود را انجام می دهد.
همچنین سرویس Health App به کاربران داده های سلامت را در یک فرمت بزرگتر و جامع تر ارائه می دهد و بیشتر تحلیل های خود را در این زمینه با استفاده از نتایج الکتروکاردیوگرام و نسخه و آزمایشات پزشکی و غیره ارائه می دهد.
این برنامه همچنین به عنوان یک مخزن برای داده های تناسب اندام که توسط اپل واچ و سوابق سلامت خارجی جمع آوری کرده و بیشتر تحلیل ها را بر این مبنا انجام می دهد. همچنین به عنوان یک درگاه برای اشتراک گذاری اطلاعات برای پزشک نیز کاربرد دارد.
ویژگی دیگر نگه داشتن کاربران مشتاق سرویس هدایت سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Quartz هست که جهت بهبود عادات غذایی، کمک به خواب بهتر و افزایش تناسب اندام کاربرد دارد و در تعامل این دو اپ با یکدیگر می توانید به شکلی ایده آل تر از سرویس های ذکر شده بهره برداری نمود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420