لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 13 مینی تا پایان سال عرضه خواهد شد

آیفون 13 مینی تا پایان سال عرضه خواهد شد

علیرغم انتشار گزارش‌های متعدد از فروش کم آیفون 12 مینی پیش بینی می‌شود که اپل آیفون13 مینی 5.4 اینچی را در سری جدید گوشی‌های هوشمند خود برای سال 2021 آماده عرضه کند.

اطلاعات جمع آوری شده توسط موسسه Consumer Intelligence Research نشان می‌دهد که با شروع سال 2021 آیفون 12 مینی که از زمان عرضه آیفون SE در 2016 کوچک‌ترین گوشی هوشمند اپل بوده، فروش کمی داشته ولی اپل امیدوار به این موضوع شده که به هر حال 6 درصد از فروش کلی آیفون‌ها در ماه‌های اکتبر و نوامبر 2020 را به خود اختصاص داده است.

اواخر ژانویه 2021 یادداشت منتشر شده توسط موسسه مورگان استنلی نشان داد که اپل تولید آیفون 12 مینی را تا دو میلیون واحد کاهش داده تا ظرفیت تولید آیفون 12 پرو محبوب‌تر را افزایش دهد.

یک گزارش تایوانی با استناد به منابع زنجیره تأمین که ظاهراً این موضوع را تائید کرده و به سرعت دنبال شد، به تقاضای خیلی بالای آیفون 12 پرو در چین اشاره کرده که اپل تولید این دستگاه گران قیمت را افزایش داده؛ این یعنی تمرکز و تقاضا در کشور چین بیشتر روی آیفون بزرگ‌تر بوده است.

علیرغم رضایت کاربران آیفون 12 مینی، دلایلی برای فروش کم این دستگاه وجود دارد. یکی از دلایل این است که این آیفون بیشتر در آمریکا و اروپا ارائه شده و همه گیری جهانی در این دو قاره بسیار چشمگیر بوده که روی کاهش تقاضا و فروش آن تأثیر داشته است.

طی مدت همه گیری و ماندن افراد در خانه آن‌ها را به تماشا و لذت بردن از ویدیوها به خصوص در نمایشگر بزرگ سوق داده است. همچنین به نظر می‌رسد در شرایط فعلی کاربران شاید کمتر فرصت توجه و قدرشناسی از مزایای آیفون کوچک را داشته باشند.

اواخر هفته گذشته جان پروزر تحلیلگر محصولات اپل ادعا کرده که آیفون 13 مینی اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. نکته جالب توجه این است که طرفداران آیفون‌های مینی منتظر عرضه مدل جدید آن تا آخر امسال هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420