لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: ناچ به طور کامل در برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ حذف خواهد شد

مینگ چی کو: ناچ به طور کامل در برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ حذف خواهد شد

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که این کمپانی در تلاش است تا در تولید آیفون ۱۳ ناچ بالای نمایشگر را به طور کامل حذف کند.

مینگ چی کو شب گذشته گزارشی مفصل را از فعالیت شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ منتشر کرد. در این گزارش علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد آیفون تاشو و تاریخ عرضه آن، اعلام شده که این کمپانی در سال ۲۰۲۱ میلادی تصمیم دارد تا در برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ ناچ را به طور کامل حذف کند.

این تحلیلگر اعلام کرده شرکت اپل از همین حالا با تأمین کننده اصلی پنل‌های نمایشگر خود یعنی شرکت کره‌ای سامسونگ رایزنی‌های لازم را انجام داده تا پنل‌های نمایشگر مربوط به تعدادی از آیفون‌ها را بدون وجود ناچ طراحی و تولید کند.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده اپل احتمالاً از سال ۲۰۲۲ میلادی به طور کامل این طراحی را جایگزین طراحی پیشین استفاده شده از سال خواهد کرد. اپل در تلاش است تا در سال 2022 تمامی تلفن‌های هوشمند خود را بدون وجود ناچ و همراه با یک حفره بالای نمایشگر تولید و آماده عرضه کند.

طراحی وابسته به قرار دادن یک حفره بالای نمایشگر، اولین بار توسط شرکت سامسونگ در برخی از گوشی‌های گلکسی مورد استفاده قرار گرفت و حالا شرکت اپل نیز با توجه به ادعاهای اخیر مینگ چی کو، تصمیم دارد تا از همین طراحی در ساخت تلفن‌های هوشمند خود استفاده کنند.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تلاش باشد تا سیستم احراز هویت تاچ آیدی را برای بار دیگر جایگزین سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره فیس آیدی کند. با این حال حدس و گمان‌هایی در مورد قرار دادن تجهیزات مربوط به فیس آیدی در پشت نمایشگر و بخش بالایی آن نیز منتشر شده است.

این طراحی ممکن است در برخی از مدل‌های آیفون معرفی شده در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گیرد. در این میان یکی از پتنت‌های اخیر به ثبت رسیده توسط شرکت اپل نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش است تا سنسورهای مربوط به فیس آیدی را در بخش بالایی و بیرونی نمایشگر قرار دهد و با قرار دادن ابزاری شبیه به منشور و استفاده از شکست نور با زاویه ۹۰ درجه، آن را به چهره کاربر بتاباند.

در صورتی که شرکت اپل از این پتنت و ایده‌های توضیح داده شده در آن را برای ساخت آیفون‌های جدید استفاده کنند، احتمالاً در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ شاهد معرفی و عرضه آیفون‌های بدون ناچ خواهیم بود که امکان احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره نیز به کاربران خود ارائه خواهند داد. شرکت اپل ممکن است برای ارائه سیستم احراز هویت تاچ‌ آیدی سنسور اثر انگشت را روی دکمه پاور یا در بخش زیرین نمایشگر قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420