لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.3.1 امکان خاموش یا روشن کردن تراشه U1 در آیفون 11 را دارد

آی او اس 13.3.1 امکان خاموش یا روشن کردن تراشه U1 در آیفون 11 را دارد

چند هفته پیش بود که بسیاری از کاربران و حتی مقامات قانونی از عرضه تراشه U1 در آیفون 11 شکایت کرده بودند و حالا مشخص شده که شرکت اپل در آی او اس 13.3.1 امکان خاموش کردن یا روشن کردن آن را به کاربران ارائه داده است.

گزارش‌های منتشر شده از وب سایت 9to5mac حاکی از آن است که در نسخه بتای آی او اس 13.3.1 که از همین حالا در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته، شرکت اپل امکان خاموش کردن یا روشن کردن این تراشه را به کاربران آیفون 11 و نسخه‌های پروی آن ارائه داده است.

کاربران می‌توانند در بخش Networking & Wireless تنظیمات اقدام به کنترل روند استفاده از این تراشه کنند. تا پیش از این، بسیاری از گزارش‌ها ادعا کرده بودند که آیفون 11 پرو بدون اجازه گرفتن از کاربران و به‌صورت همیشگی اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی جی پی اس را ثبت می‌کند که باعث نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران شده بود.

اپل در توضیحات این مسئله اعلام کرده بود که این مسئله به‌صورت عمدی در آیفون 11 پرو تعبیه شده است و شرکت اپل در طراحی خود امکان ذخیره سازی اطلاعات جی پی اس را تعبیه کرده است.اپل در توضیحات خود اعلام کرده بود که تراشه U1 در برخی از مکان‌ها نباید روشن باشد و این مسئله به قوانین تنظیم شده برای مکان‌های مختلف مربوط است.

بر این اساس، شرکت اپل اعلام کرده که در صورتی که کاربران نمی‌خواهند آیفون 11 پرو اطلاعات جی پی اس را به‌صورت مداوم به ثبت برساند در بخش تنظیمات، تراشه U1 را غیرفعال کنند. تراشه U1 یکی از تغییراتی بود که شرکت اپل در آیفون 11 پرو ارائه داد که باعث افزایش سرعت سیستم‌های ارتباطی دستگاه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420