لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جایزه یک میلیون دلاری کال آف دیوتی موبایل در تورنمنت جدید

جایزه یک میلیون دلاری کال آف دیوتی موبایل در تورنمنت جدید

تورنمنت جدید همراه با اعطای جایزه کال آف دیوتی موبایل به تازگی آغاز شده و تا 5 روز دیگر ادامه دارد. و قرار است طی آن به ارزش یک میلیون دلار جوایز مختلف عرضه شود.

اکتیویژن به تازگی خبر جایزه نقدی یک میلیون دلاری برای بازی کال آف دیوتی موبایل را اعلام کرده، این مسابقه به صورت تورنمنت ورزش‌های الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بخش مقدماتی این تورنمنت از روز ۳۰ آوریل آغاز و تا ۲۴ مه ادامه خواهد یافت. بازیکنانی که هر هفته در ۱۰ بازی اول حداقل ۸۰ امتیاز کسب کنند، می‌توانند به مرحله دوم مسابقات جهانی راه یابند. همه بازیکنان واجد شرایط شرکت در این مسابقه، برای ثبت نام و بازی در هر هفته جوایز درون بازی دریافت خواهند کرد.

یکی از قوانین این بازی عدم استفاده از دستگاه‌های خارجی مثل کنترلرها، موس و کیبورد است، مگر اینکه به طور رسمی استفاده از آن‌ها اعلام شود. همچنین این تورنمنت صرفا برای موبایل طراحی شده و بازیکنان به هیچ وجه نمی‌توانند از شبیه ساز دسکتاپ استفاده کنند.

بازی رایگان کال آف دیوتی موبایل اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد و به دلیل جذابیت، گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده و با وجود تعداد بالای دانلود، به عنوان یکی از بازی‌های برتر معرفی شد.

ناگفته نماند که ورزش‌های الکترونیکی در مسابقات و تورنمنت‌ها نقش مهمی ندارند، اما به دلیل شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ که بسیاری از رویدادها و مسابقات لغو شدند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بازیکنانی که در این تورنمنت شرکت می‌کنند در stage1B با هر بردی جوایز درون بازی کسب می‌کنند. افرادی که واجد شرایط شرکت در رقابت‌های مرحله stage 2B می‌شوند به جوایز بیشتری دست می‌یابند. گیمرهایی که در این مرحله به عنوان نفر برتر انتخاب شوند، ممکن است برنده جایزه یک میلیون دلاری تورنمنت کال آف دیوتی موبایل شوند.

احتمالا اکتیویژن در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره جایزه نقدی و فرمت مرحله دوم مسابقات جهانی کال آف دیوتی موبایل افشا خواهد کرد.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373