لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک چیست و چگونه عضو آن شویم؟

اپل موزیک چیست و چگونه عضو آن شویم؟

یکی از سرویس‌های تازه اپل که اخیرا روی آن تمرکز زیادی شده است، سرویس اپل موزیک است. به کمک این سرویس، شما می‌توانید به موسیقی مورد نظر خود در هرجایی که هستید به صورت کاملا آسان گوش دهید. در ادامه شما را با این سرویس آشنا خواهیم ساخت تا سوالات اصلی شما پیرامون این سرویس برطرف شود.

 

اپل موزیک چیست؟

اپل موزیک در واقع سرویس جدیدی از سوی اپل است که می‌توانید به کمک آن به ممجموعه فوق العاده زیادی از آهنگ‌های مورد نظر گوش دهید. این یعنی نیازی نیست که برای هر موزیک مورد نظر هزینه‌ای را پرداخت کنید تا به آن گوش دهید، بلکه می‌توانید دقیقا همان چیزی که می پسندید را گوش دهید. این سرویس به صورت پیش فرض در برنامه موزیک شما قرار دارد و می‌توانید به سرعت از آن استفاده کنید.

 

هزینه این سرویس چقدر است؟

اپل به صورت پیش فرض به شما این امکان را می‌دهد تا سه ماه به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید و بعد از آن هزینه دوره را بپردازید. سرویس اپل موزیک به صورت ماهانه 9.99 دلار قیمت دارد و اگر این سرویس را برای اعضای کل خانواده (تا سقف شش نفر) خریداری کنید، کافیست 14.99 دلار را پرداخت کنید. البته توجه داشته باشید که برای شروع سه ماهه رایگان اول، باید یکی از این دو حالت را انتخاب کنید و شرایط مالی را مشخص کنید.

 

این سرویس چه مزایایی در اختیار من قرار می‌دهد؟

همانطور که گفتیم، شما به کمک اپل موزیک به موسیقی خود در هرجایی دسترسی خواهید داشت، آن‌هم بدون نیاز به پرداخت هزینه برای هر بار گوش دادن به موسیقی. شما می‌توانید در اپل موزیک، لیست پخش مورد علاقه خود را بسازید و همیشه و از روی هر دستگاه به آن دسترسی داشته باشید. اپل همچنین برای هر شرایط مورد نظر، چند آلبوم و آهنگ مجزا را انتخاب کرده تا شما به آن‌ها گوش دهید؛ برای مثال در حین ورزش می‌توانید آلبوم‌ها و موسیقی‌های مربوط به ورزش کردن را گوش دهید. علاوه بر آن، شما می‌توانید خواننده و هنرمند مورد نظر خود را دنبال کنید تا به محض انتشار اثری جدید، شما به آن دسترسی داشته باشید. گوش دادن به موسیقی‌های انحصاری خوانندگان و مشاهده محتوای اختصاصی اپل که در اکوسیستم دیگری وجود ندارد نیز از موارد مهم دیگر در این سرویس است. یک مورد دیگر؛ اپل موزیک برای اندروید نیز عرضه شده است و این یعنی که اگر دستگاه اندرویدی هم دارید می‌توانید از این سرویس بهره مند شوید.

 

ویژگی Beats1 چیست؟ 

Beats1 در واقع رادیوی اینترنتی اپل است. Beats1 در سرویس اپل موزیک به صورت پیش فرض ادغام شده است و همانطور که گفتیم، دقیقا شبیه به یک رادیو عمل می‌کند؛ یعنی کافیست Beats1 را فعال کرده و سپس به صورت تصادفی به انواع موسیقی جذاب و زیبا گوش دهید. برای همین اگر به دنبال ویژگی هستید که در آن به صورت رندم به انواع موسیقی‌های مختلف گوش دهید، Beats1 می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. درنهایت یک خبر خوب هم داریم؛ سرویس Beats1 کاملا رایگان است. 
 

چگونه عضو این سرویس شوم؟

عضویت در اپل موزیک نیازمند داشتن کارت اعتباری از شرکت‌هایی مانند ویزا و غیره است که برای کاربران ایرانی کار را دشوار می‌کند، اما مسلما راه بسیار ساده تری هم وجود دارد. شما می‌توانید با داشتن یک گیفت کارت آیتونز 10 دلاری، می‌توانید 3 ماهه رایگان خود را آعاز کنید و پس از آن به صورت ماهانه 10 دلار از همین روش پرداخت کنید. کافیست زمان پرداخت کردن مبلغ 10 دلار، کد گیفت کارت یا حسابی که قبلا گیفت کارت را در آن وارد کردید را انتخاب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373