لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل پس از مدت ها اوج گرفتن مجددا کاهش یافته است

ارزش سهام اپل پس از مدت ها اوج گرفتن مجددا کاهش یافته است
همانطور که میدانید اپل از حدود سه ماه پیش بعد از مدت ها سکوت شروع به عرضه و رونمایی از محصولات تازه و سرویس های جدید کرد و رفته رفته این موارد باعث شد که ارزش سهام اپل درطی ماه گذشته به بیشترین حد خود برسد. اما مسلما با هر افزایش سود، کاهش ارزش نیز همراه آن است. اپل امروز قیمت سهام خود را برای سهام داران منتشر کرد که مبلغی معادل ۱۴۳ دلار می باشد که نسبت به ۱۴۸ دلار روز جمعه دچار کاهش قابل توجهی شده است. در ادامه بررسی این موضوع را خواهیم داشت.
 
اپل در تاریخ ۱۲ مه سال ۲۰۱۷ موفق شد به ارزش سهام ۱۵۶.۱۰ دلار برسد که در تاریخ ارزش سهام این شرکت بدون سابقه بوده است!‌ اما رفته رفته این ارزش سهام درحال کاهش است و همانطور که گفتیم این مقدار حالا به ۱۴۳ دلار رسیده است که اگرچه مبلغ قابل توجهی است اما برای شرکتی مانند اپل این کاهش چندان جالب ارزیابی نمی شود. به نظر می رسد که یکی از دلایل اصلی افت ارزش سهام اپل،‌ کاهش فروش آیفون های این شرکت باشد اما در حقیقت این موضوع به معنی بد بودن آیفون های اپل نیست بلکه کاربران به شدت منتظر تلفن هوشمند آیفون ۸ هستند. محصولی که انتظار می رود به لطف تغییرات گسترده خود بتواند طیف تازه ای از کاربران جدید و حتی قدیمی را به سمت و سوی خود جلب کند. به هرحال با وجود این افت ارزش سهام، اپل دارای یکی از باارزش ترین سهام ها در میان شرکت‌های دنیاست و انتظار داریم ارزش سهام این شرکت درطی چندماه آینده افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420