لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام از انتشار اخبار کذب در مورد ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

اینستاگرام از انتشار اخبار کذب در مورد ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

توسعه دهندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی اعلام کرده‌اند که با استفاده از ابزارهای نرم افزاری ویژه در تلاش هستند تا از انتشار اخبار کذب در مورد ویروس کرونا جلوگیری کنند.

اینستاگرام در تلاش است تا با استفاده از افکت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و آنالیز متن‌ها با انتشار اطلاعات غلط در این زمینه مقابله کند. این گروه توسعه دهنده که زیر نظر شرکت فیس بوک کار می‌کنند اعلام کرده‌اند که در طول چند روز گذشته ابزارها و پست‌های دروغین زیادی در مورد نحوه شناسایی ابتلای افراد و کاربران به ویروس کرونا منتشر شده است که به زودی تمامی آن‌ها از این شبکه اجتماعی حذف می‌شوند.

بسیاری از اکانت‌های جعلی در حال انتشار اخبار کذب و نادرست در مورد ویروس کرونا هستند که این مسئله باعث تشویش اذهان عمومی در سراسر جهان شده است. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پر استفاده در میان کاربران است و انتشار اطلاعات کذب در مورد شیوع ویروس کرونا در این بستر نرم افزاری می‌تواند تأثیرات جبران ناپذیری داشته باشد.

استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده به اینستاگرام کمک می‌کند تا پست‌هایی که ادعا می‌کنند توانایی تشخیص ابتلای افراد به بیماری کووید 19 دارند را به‌صورت سریع و هوشمندانه حذف کند.

علاوه بر این، اینستاگرام به کاربرانی که پستی پربازدید را درزمینهٔ ویروس کرونا منتشر کرده‌اند، یک پیام به‌صورت دایرکت می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد تا منابع قابل اعتماد خبر یاد شده را منتشر کنند و در صورت عدم امکان ارائه منبع خبری درست، اقدام به حذف اکانت یاد شده و مسدود کردن آن می‌کند.

آخرین اقدام علیه انتشار اخبار کذب به تبلیغات مربوط به درمان ویروس کرونا و تبلیغ داروهای رفع این بیماری مربوط می‌شود که این شبکه اجتماعی بدون هیچ گونه اخطاری اقدام به مسدود سازی اکانت‌های منتشر کننده این پست‌ها می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420