لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی محصولات برند موشی – Moshi

بررسی محصولات برند موشی – Moshi

 موشی ( به انگلیسی: Moshi ) یکی از برندهای سرشناس در زمینهٔ تولید لوازم جانبی برای کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند است.

محصولات موشی شامل محافظ آیفون و آیپد، کیف مناسب برای مک بوک‌ها، کابل‌های اتصال، شارژر، هدفون، هندزفری و اسپیکر می‌شوند. این مسئله در کنار تنوع بسیار زیاد در طراحی محصولات باعث شده تا موشی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران محصولات اپل به حساب بیاید.

فارغ از هر نوع دستگاه، محصولات برند موشی مناسب برای تمامی کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند تولید می‌شوند. به همین دلیل با کمی جست و جو می‌توان محصول مناسب از برند موشی برای دستگاه مورد نظر را پیدا کرد. این مسئله باعث شده تا تنوع محصولات این برند چینی بسیار بالا باشد و تمامی سلایق بتوانند اکسسوری‌های مورد نیاز خود را از این برند پیدا کنند.

محصولات موشی با طراحی خاصی تولید می‌شوند. این مسئله نه تنها باعث افزایش زیبایی دستگاه می‌شود، بلکه عمر مفید و مقاومت اکسسوری‌های این برند را نیز افزایش می‌دهد. موشی حتی به طور ویژه از پتنت‌هایی خاص برای ساخت محصولات مقاوم و با کیفیت استفاده می‌کند تا کاربران از محافظت دستگاه‌های اصلی خود از طریق این محصولات جانبی مطمئن شوند.

علاوه بر طراحی لوکس و مقاوم، محصولات موشی یک خصوصیت قابل توجه دیگر نیز دارند. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه است که این مسئله در کنار عمر مفید بالا آن‌ها باعث می‌شود تا انتخاب سری محصولات موشی از لحاظ اقتصادی مناسب باشد.

Moshi در فرایند ساخت محصولاتش تلاش زیادی می‌کند تا موارد مناسب برای حفاظت از محیط زیست را رعایت کند. این مسئله در انتخاب مواد اولیه، فرایند تولید انبوه و بسته بندی محصولات این شرکت به طور کامل رعایت شده است. به همین دلیل محصولات Moshi با سازگاری کامل با محیط زیست به همراه استاندارد RoHS و با قابلیت بازیافت تولید و عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420