لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل می‌تواند فیلم ها را از طریق آیتونز پاک کند

اپل می‌تواند فیلم ها را از طریق آیتونز  پاک  کند

 انتشار یک نوشته در شبکه اجتماعی توییتر در هفته گذشته سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. در این توییت یکی از کاربران مدعی شده است که اپل می‌تواند فیلم‌های ذخیره شده در آرشیو کاربران را از طریق نرم افزار آیتونز پاک کند.

در گزارشی که وب سایت CNET آخر این هفته منتشر کرده است، اپل در نهایت مجبور به ارائه توضیحاتی در مورد این ادعا شده است. توییت یاد شده توسط کاربری با نام Anders Gonçalves da Silva منتشر شده است که ادعا کرده که سه مورد از فیلم‌های ذخیره شده در آرشیو او از طریق نرم افزار آیتونز پاک شده است. وی در ادامه اعلام کرده که اپل ممکن است بتواند از طریق نرم افزار آیتونز محتوای ذخیره شده در آرشیو فیلم‌های کاربران را بررسی کند و در آن دخل و تصرف‌های زیادی را انجام دهد.

وی در نهایت با بخش تأمین محتوای اپل تماس می‌گیرید و از آنها بابت این مسئله توضیح می‌خواهد. این کاربر کانادایی در نهایت به جای دریافت توضیحات از طرف شرکت اپل پیشنهاد ویژه برای دریافت رایگان سه فیلم از آیتونز به صورت اجاره‌ای را دریافت میکند. این کاربر از اپل آیدی و آیتونز استور کانادا استفاده میکند با این حال سه فیلم را از آیتونز استور استرالیا خرید کرده بوده است.

این سه فیلم به صورت مشخص شامل Cars، Cars 2 و The Grand Budapest Hotel میشود. بر اساس ادعای این کاربر، این سه فیلم همچنان برای خرید در آیتونز کانادا موجود هستند با این حال نسخه های استرالیایی این فیلم ها از آرشیو فیلم او حذف شده اند و او باید این محصولات دیجیتالی را دوباره خریداری کند.

جالب اینجا است که فیلم‌های خریداری شده دیگر حتی قابل دسترسی نیستند و خرید این کاربر به صورت یک‌باره حذف شده است. او هنوز پاسخ قانع کننده‌ای از اپل دریافت نکرده است و به همین دلیل این اتفاق را رسانه‌ای کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت