لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد بازی‌های اپل آرکید از مرز ۲۰۰ گذشت

تعداد بازی‌های اپل آرکید از مرز ۲۰۰ گذشت

اخیرا سرویس اپل آرکید با فزودن سه بازی جدید، تعداد عنوان‌های ارائه شده در اپل آرکید از مرز ۲۰۰ گذشت.

بنابر گزارشی از وب‌سایت CNET، سه بازی Super Leap Day، Super Stickman Golf 3+ و Monster Hunter Stories+ توسط اپل آرکید عرضه شده که برای کاربران قابل دانلود و اجرا است و حالا اپل آرکید تعداد بیشتری بازی را برای اجرا در خود دارد.

اپل آرکید اولین بار در سال 2019 عرضه شده و در طول دو سال توانسته 200 عنوان بازی را برای کاربران خود فراهم کند.

سرویس اپل آرکید همه بازی‌ها را به صورت رایگان، بدون خرید درون برنامه‌ای یا پخش تبلیغات ارائه می‌کند. هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس 4.99 دلار و برای پرداخت سالیانه 49.99 دلار است، با پرداخت این مبلغ همه اعضای خانواده می‌توانند به بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

اپل یک دوره آزمایشی رایگان به کاربران فعلی و یک دوره سه ماهه آزمایشی رایگان به افرادی که یک دستگاه اپل خریداری کنند، ارائه می‌دهد.

اپل از زمان عرضه این سرویس تاکنون با توسعه دهندگان مستقل و شرکت‌های بزرگ سازنده بازی در زمینه عناوین بازی‌های اپل آرکید همکاری می‌کند. این شرکت در آوریل امسال انتشار مجدد برخی عناوین کلاسیک بازی‌هایی از جمله Fruit Ninja، Monument Valley، Mini Metro، Threes و سایر موارد را آغاز کرد.

عناوین بازی‌های اپل آرکید در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی قابل اجرا و پخش هستند، ضمن اینکه بسیاری از این بازی‌ها برای اجرا توسط کنترلرهایی مثل دسته‌های پلی استیشن و ایکس باکسطراحی شده‌اند.

این سرویس در بیش از 150 کشور قابل دسترسی است، همچنین عناوین جدید مرتبا به این سرویس اضافه می‌شوند.

در آینده‌ای نزدیک، عناوینی نظیر MasterChef: Let’s Cook، Layton’s Mystery Journey+، Asphalt Airborne 8+، Baldo The Guardian Owls، Tetris Beat و Wurdweb به اپل آرکید فزوده خواهند شد.

سرویس اشتراکی اپل آرکید در بین کاربران بسیار محبوب است، زیرا این سرویس در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه یا سالیانه به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا به بیش از 100 بازی انحصاری و پولی به طور رایگان و بدون پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات دسترسی داشته باشند.

همچنین مشترکین می‌توانند در هر زمان بازی‌ها را به صورت آفلاین تجربه کرده و تا اتمام عضویت خود تمام بسته‌های اضافه شده و آپدیت بازی‌ها را رایگان دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420