لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک ماه با آیفون ۱۳ فاصله داریم

یک ماه با آیفون ۱۳ فاصله داریم

شرکت اپل تصمیم دارد تا طبق رسم هر ساله آیفون‌های جدید را در جریان کنفرانس سپتامبر خود رونمایی کند. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که یک ماه با رونمایی آیفون ۱۳ فاصله داریم.

اپل به غیر از سال گذشته، دست کم در طول دهه گذشته آیفون‌ها را در هفته دوم سپتامبر رونمایی کرده است. تاریخ رونمایی از آیفون‌ها معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ سپتامبر بوده است و این شرکت همواره در این بازه پنج روزه رویداد رونمایی از آیفون‌های جدید را برگزار کرده است. هر چند که در حال حاضر روز دقیق رونمایی از آیفون ۱۳ مشخص نیست، اما می‌دانیم که مراسم رونمایی از این تلفن‌ هوشمند جدید احتمالا در همین بازه برگزار می‌شود، اما اپل در روز ۱۱ سپتامبر به خاطر رویدادهای تاریخ این روز رویدادی را برگزار نمی‌کند.

با توجه به این پیش بینی‌ها می‌توان گفت که مراسم و رویداد رونمایی از آیفون‌ها جدید روز ۱۹ شهریور، یا ۲۱ تا ۲۴ این ماه آماده رونمایی خواهد شد. تا به امروز شایعات زیادی در مورد مشخصه‌های آیفون ۱۳ مشخص شده است که بیشتر به مشخصات دوربین، مشخصات پردازنده و موارد ظاهری آن مربوط بوده است.

از لحاظ ظاهری آیفون‌های جدید مشخصه‌های مشابهی با نسل پیشین خود دارند، اما این تلفن‌های هوشمند در برخی از موارد تفاوت‌های قابل توجهی نیز خواهند داشت. یکی از این تفاوت‌ها به احتمال زیاد مربوط به چینش احتمالی دوربین آیفون ۱۲ مربوط خواهد بود. علاوه بر این، شرکت اپل تصمیم دارد تا پردازنده پنج نانومتری را در طراحی و تولید این محصول مورد استفاده قرار دهد. این طراحی در آیفون‌ها سال گذشته نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، البته این معماری بهبودهایی را نسبت به تراشه به کار رفته در ایفون ۱۲ داشته است که امکاناتی بهتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل احتمالا در سال جدید از باتری با ظرفیت و حجم بیشتر در آیفون‌های خود استفاده می‌کند که این موضوع به بهبود روند استفاده طولانی مدت‌تر از دستگاه‌های جدید مربوط خواهد بود.

شرکت اپل پس از رونمایی این محصولات، در هفته‌های آینده فرایند پیش‌فروش و عرضه این محصولات را آغاز می‌کند. گفتنی است که این محصولات در سراسر جهان آماده فروش خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373