لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس مانتری یک بخش جداگانه برای مدیریت پسورد دارد

مک او اس مانتری یک بخش جداگانه برای مدیریت پسورد دارد

بررسی‌های اخیر انجام شده از مک او اس مانتری توسط توسعه‌دهندگان حاکی از آن است که در بخش System Preferences این سیستم عامل یک بخش جداگانه برای مدیریت پسوردها در نظر گرفته شده است.

این بخش شباهت زیادی به Keychain دارد که امکان مدیریت پسوردها و اطلاعات حساس کاربران را فراهم می‌آورد و در عین حال کاربران را از نصب و استفاده ابزارهای شخصی ثالث مثل LastPass بی‌نیاز می‌کند. این بخش از این پس به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر شانس مدیریت اطلاعات ذخیره‌شده در کامپیوترهای مک را برای کاربران ایجاد می‌کند. توسعه‌دهندگانی که این بخش را تست کرده‌اند، طی گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که مدیریت پسوردها، دسترسی و ویرایش آن‌ها از طریق بخش جدید بسیار آسانتر نسبت به بخش‌های پیشین شده است و کاربران امکانات بهتری را در اختیار خواهند داشت.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق نرم افزارهای مدیریت پسورد و مرورگرهای شخص ثالث نیز امکان وارد کردن (import) داده‌ها را میدهد تا روند استفاده از آن بسیار راحت‌ باشد و کاربران نیاز به انجام فرایند طاقت‌فرسا و پیچیده برای دسترسی دوباره به اطلاعات پسوردهای خود را نداشته باشند. البته در عین حال اپل برای خروجی گرفتن پسوردها نیز راهکار Export را در نظر گرفته تا هیچ محدودیتی در مدیریت پسورد مک وجود نداشته باشد.

این بخش همچنین به سادگی با سیستم‌های احراز هویت بیومتریک شرکت اپل سازگار است و محدودیتی در زمینه استفاده از تاچ آیدی در کامپیوترهای مک ندارد. کاربران می‌توانند صرفاً با قرار دادن انگشت روی سنسور تاچ آیدی می‌توانند اطلاعات لاگین خود را وارد کنند.

این قابلیت در نسخه‌های بتای مک او اس مانتری ارائه شده و در پاییز سال جاری میلادی برای تمامی کاربران عمومی آماده عرضه خواهد شد. گفتنی است که این سیستم احراز هویت و مدیریت پسوردها برای سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس ۱۵ نیز ارائه شده است تا یک رابط کاربری یکپارچه در اختیار کاربران باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420