لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ضبط گیم پلی بازی‌ها در iOS 15 ارائه شد

قابلیت ضبط گیم پلی بازی‌ها در iOS 15 ارائه شد

اپل در آخرین رویداد خود قابلیت ضبط 15 ثانیه از گیم پلی بازی‌ها را با استفاده از دسته بازی ایکس باکس و پلی استیشن در iOS 15 و مک او اس مانتری معرفی کرده است.

اپل اخیرا در کنفرانس 2021 WWDC با معرفی آپدیت‌های نرم افزاری در مک او اس مانتری، آیپد او اس 15 و آی او اس 15 از یک قابلیت جدید و جذاب نیز رونمایی کرده است. بر اساس این قابلیت گیمرها می‌توانند با فشار دادن یکی از دکمه‌های طراحی شده در دسته بازی، 15 ثانیه از یک گیم پلی را ضبط و ذخیره کنند.

این ویژگی جدید در آیفون، آیپد و مک به گیمرها اجازه می‌دهد تا 15 ثانیه جذاب و دلخواه خود از گیم پلی یک بازی را ضبط کنند. برای انجام آن کاربران می‌توانند دکمه Share را روی دسته بازی دسته دوال سنس در پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X وS فشار دهند تا 15 ثانیه دلخواه ضبط شود.

اپل این ویژگی را به عنوان روش خیلی خوبی برای گیمرها توصیف کرده تا آن‌ها بتوانند صحنه‌های خاص مثل مبارزه با غول مرحله آخر، حرکات کومبوی شگفت انگیز در باز‌ی یا اشتباه‌های بامزه و جالب را ضبط کنند.

این فقط یکی از تعداد زیاد ویژگی‌های کوچک و کاربردی مفیدی است که اپل در آخرین آپدیت نرم افزاری خود در کنفرانس اخیر معرفی کرده است.

iOS 15، iPadOS 15 و macOS مانتری در نسخه بتا برای توسعه دهندگان از ماه اینده ارائه خواهد شد و تا پاییز امسال به مرحله انتشار عمومی خواهد رسید.

لازم به ذکر است که اپل با انتشار سیستم عامل iOS 13 به بعد پشتیبانی از دسته بازی در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس را برای کاربران آیفون، آیپد و مک اضافه کرده که تجربه بهتری برای اجرای بازی‌ها در اختیار گیمرها قرار دهد.

اکنون با معرفی سیستم عامل‌های ارتقا یافته در اکوسیستم اپل، ارائه قابلیت جدید به گیمر کمک می‌کند تا لحظات خاص و مهیجی از بازی را با سایرین به اشتراک بگذارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420