لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خدمات پس از فروش اپل معتبرترین سرویس در میان شرکت‌های دیگر است

خدمات پس از فروش اپل معتبرترین سرویس  در میان شرکت‌های دیگر است

 بررسی‌های انجام شده از شرکت‌های مختلف حاکی از آن است که خدمات پس از فروش اپل معتبرتر از دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است.

بر اساس گزارش وب سایت «لپ تاپ مگ» خدمات پس از فروش اپل بیشترین سطح رضایت در میان کاربران را از آن خود کرده است. در نظر سنجی این وب سایت که در مورد سطح رضایت کاربران از نوع خدمات دریافتی از شرکت‌های مختلف انجام شده، شرکت اپل با کسب امتیاز 91 توانسته رتبه اول را از آن خود کند. اپل در این نظر سنجی، 54 امتیاز مثبت بابت پشتیبانی مبتنی بر وب و آنلاین خود به دست آورده است و 37 امتیاز دیگر را به خاطر پشتیبانی مبتنی بر تماس تلفنی به دست آورده است.

خدمات پس از فروش اپل یکی از معتبرترین سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف است که باعث بهبود کیفیت هرچه بیشتر روند استفاده از محصولات اپل می‌شود.

اپل در بسیاری از اوقات از طریق راه دور و تماس‌های مبتنی بر اینترنت و تماس‌های تلفنی به کاربران خود خدمات پس از فروش می‌دهد و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند. در این میان، اپل استورهای رسمی به صورت حضوری در سراسر جهان آماده ارائه خدمات سخت افزاری مربوط به دستگاه‌های مختلف هستند و با کیفیت بسیار زیاد خدمات مختلف را به کاربران ارائه می‌دهند. بر این اساس شرکت اپل بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شرکت همواره بر این اعتقاد بوده که فروش یک محصول پایان خدمات دهی این شرکت به کاربران و مصرف کنندگان نیست و باید در طول استفاده و عمر مفید این محصولات به صورت ویژه خدمات مختلف را به کاربران ارائه داد. اپل با استفاده از این روش توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و از آن طریق محصولات خود را به صورت ویژه در سراسر دنیا به فروش برساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420