لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلاه‌برداران از اپل کارت کاربران دزدی می‌کنند

کلاه‌برداران از اپل کارت کاربران دزدی می‌کنند

 گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کاربران کارت اعتباری اپل حاکی از آن است که این کارت‌های اعتباری تبدیل به ابزاری برای کلاه برداران تبدیل شده است.

برخی از کاربرانی که اقدام به تهیه کارت اعتباری اپل کرده‌اند به تازگی اعلام کرده‌اند که از حساب و اعتباری این کارت‌ها کلاه‌برداری شده است. یکی از کاربران اپل کارت در ایالت شیکاگو اعلام کرده که تا به امروز هیچ استفاده از این کارت اعتباری نکرده است و تنها برای کامل بودن کلکسیون محصولات اپل خود اقدام به تهیه آن کرده است؛ وی اعلام کرده که اطلاعات کارت او ربوده شده است و از آن طریق هکرها توانسته است از آن برای خرید محصولات مختلف استفاده کنند.

این در حالی است که شرکت اپل اعلام کرده بود که کارت‌های اعتباری اپل حداکثر امنیت ممکن را برای پرداخت آنلاین و حضوری دارند و به دلیل تایید دو مرحله‌ای پرداخت، امکان هک شدن یا ربودن اطلاعات کاربران وجود ندارد. با این حال مشخص شده است که هکرها در صورت امکان دسترسی به حساب اپل آیدی کاربران خواهند توانست به سادگی اطلاعات Apple Pay را ربوده و از آن طریق اقدام به پرداخت و خریدهای مختلف به صورت حضوری و اینترنتی کنند.

همین مسئله باعث شده تا نگرانی‌های بسیار زیادی در مورد امنیت سرویس پرداخت اختصاصی شرکت اپل به وجود بیاید. در عین حال شرکت اپل هنوز به صورت رسمی در مورد این اتفاق هیچ واکنشی نشان نداده است که باعث افزایش سطح نگرانی‌ها شده است.

گفتنی است که شرکت اپل برای عرضه کارت‌های اعتباری خود با موسسه گلدمن ساکس همکاری کرده است و به احتمال زیاد می‌تواند با رایزنی‌های آتی با این موسسه مشکلات امنیتی کشف شده در اپل کارت را برطرف کند تا کاربران این کارت اعتباری بتوانند به صورت ایمن از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420