لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 پرو سفارشی برای انتخابات آمریکا عرضه شد

آیفون 12 پرو سفارشی برای انتخابات آمریکا عرضه شد

آیفون 12 پرو سفارشی با طراحی جدید شامل پرتره رئیس جمهور وقت و رئیس جمهور منتخب آمریکا همراه با نقش برجسته و پرچم این کشور آماده عرضه شده است که طرح ساعت شنی در آن به کار رفته است.

شرکت روسی کاویار که اغلب آیفون‌های سفارشی و کاملاً لوکس و گران قیمت را عرضه می‌کند، اخیراً طراحی جدیدی را ارائه کرده که به انتخابات آمریکا مربوط است.

کاویار نام این طرح را Sands of Timeگذاشته است که نمادی از تغییر و حالت گذار میان انتخابات 2020 آمریکا است. قاب این تلفن هوشمند از جنس تیتانیوم با دوام ساخته شده، همچنین 50 ستاره و هفت نوار که از جنس تیتانیوم سخت با پوشش PVD و دوام عالی در آن قرار گرفته است.

گفتنی است که این طرح روی آیفون 12 پرو و پرو مکس قرار گرفته است و فقط 46 واحد از آن تولید شده که به تعداد روسای جمهور در تاریخ آمریکا است.

قیمت این مدل سفارشی آمیخته با هنر آیفون بنابر اندازه گوشی و ظرفیت ذخیره سازی آن از 14900 تا 19050 دلار بوده و برای سفارش در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

برند کاویار با تولید و ساخت آیفون‌ها و اکسسوری‌های لوکس به شهرت رسیده و در کشور روسیه فعالیت دارد. این شرکت روسی تا به حال آیفون‌‌های لوکس بسیاری با طرح‌های متفاوت و خاص و جذاب ارائه کرده است.

سال گذشته آیفون 11 پرو را با طلای 18 عیار و الماس 3 قیراطی بزرگ با تصویری از عیسی مسیح عرضه کرد که با قیمت 129 هزار دلار به فروش رسید. البته مدل‌های بدون الماس را برای افرادی که توانایی پرداخت قیمت بالا را نداشتند ارائه کرده بود.

همچنین شرکت کاویار آیفون‌های 12را با طرح مبارزان دوره‌های مختلف عرضه کرده است. این مدل آیفون‌ها با عنوان سری جنگجو معرفی و ارائه شده‌اند. طرح جنگجو هم روی آیفون‌های 12 پرو و پرو مکس به کار رفته است. مدل‌های سفارشی این سری با عنوان شوالیه، سامورایی، وایکینگ، ذوالفقار و امپراتور نام‌گذاری شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420