لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای iOS 11.3 با یک قابلیت بسیار مهم منتشر شد

دومین بتای iOS 11.3 با یک قابلیت بسیار مهم منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش دومین نسخه بتای iOS 11.3 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. این آپدیت تنها دو هفته پس از اولین بتای iOS 11.3 عرضه می‌شود که بیشتر تغییرات اعمال شده در آن شامل رفع برخی از باگ‌ها و بهبود مسائل امنیتی می‌شود.

توسعه دهندگانی که از همین حالا اکانت 99 دلاری توسعه دهندگان سیستم عامل iOS را از طریق گیفت کارت خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند این نسخه را نصب کرده و قابلیت‌های ارائه شده در آن را تست کنند.

در این آپدیت، تغییرات مختلفی نظیر ذخیره سازی پیام‌های iMessages در حساب آیکلاود، نسخه 1.5 بستر واقعیت افزوده ARKit و چهار ایموجی جدید برای آیفون ایکس اضافه شده است.

نسخه جدید ARKit می‌تواند با دقت و سرعت بیشتری شکل سطوح مختلف را تشخیص دهد و اشیای مجازی مختلف را در سطوح عمودی نظیر دیوارها قرار دهد.

علاوه بر این، قابلیت جدید AirPlay 2 نیز در این نسخه اضافه شده است که به کاربران اجازه انتقال فایل و صدا را به صورت هوشمندتر می‌دهد. این قابلیت قرار است امنیت و سرعت بهتری به نرم افزارهای مبتنی بر HomeKit بدهد.

علاوه بر این، 4 انیموجی دیگر مخصوص آیفون ایکس شامل شیر، خرس، اژدها و اسکلت به مجموعه ایموجی های متحرک بر دوربین ترودپت اضافه شده است.

در بخش NEWS نسخه جدید سیستم عامل iOS زیر شاخه‌ای ویژه با عنوان For You اضافه شده است که اخبار را به صورت هوشمندتر بررسی و انتخاب کرده تا کاربر بتواند با سرعت بهتری اخبار مورد علاقه خود را مطالعه کند.

یک قابلیت بسیار مهم:

دومین بتای iOS 11.3 یک قابلیت مهم را در خود جای داده است. اپل در این آپدیت برای اولین بار از قابلیت Battery Health رونمایی کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند میزان مصرف باتری خود و همچنین سرعت پردازش دستگاه خود را صورت دستی تنظیم کنند و یا آن را بر حسب شرایط روی حالت تنظیم اتوماتیک بگذارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت