لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با فروش محصولات RED با کرونا مبارزه می‌کند

اپل با فروش محصولات RED با کرونا مبارزه می‌کند

شرکت اپل تصمیم گرفته تا برنامه خود برای اهدای سود حاصل از فروش محصولات RED برای مبارزه با کرونا را تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تمدید کند.

سال گذشته اپل اعلام کرد که صد درصد سود حاصل از فروش محصولات قرمز رنگ خود را به بنیاد خیریه RED و به منظور مبارزه با بیماری کرونا اهدا می‌کند و حالا این شرکت اعلام کرده که برنامه یاد شده را تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد.

اپل از سال ۲۰۰۶ فرایند همکاری با بنیاد RED را در زمینه مبارزه با بیماری‌های خاص آغاز کرد و در آن زمان با فروش اکسسوری‌های قرمز رنگ تلاش کرد تا کمکی ویژه به مبارزه با بیماری ایدز در آفریقا انجام دهد. این شرکت در نهایت در سال ۲۰۱۶ میلادی با تولید آیفون قرمز رنگ سطح همکاری خود با این بنیاد خیریه را افزایش داد. در این میان، شرکت اپل از سال ۲۰۱۹ و همزمان با شیوع ویروز کرونا اعلام کرد که از تمامی سود حاصل از فروش محصولات قرمز رنگ گذشته است و تمامی آن را به بنیاد خیریه RED اهدا می‌کند.

اپل در حال حاضر اکسسوری‌هایی نظیر قاب آیفون، بند اپل واچ و کیس‌های ایرپاد در کنار محصولات اصلی نظیر آیفون و اپل واچ را با رنگ قرمز و تحت برند Product (RED) تولید می‌کند. افرادی که این محصولات را در سراسر جهان خریداری می‌کنند نیز در کمک اپل به سازمان‌های خیریه و مبارزه با بیماری‌های خاص سهیم خواهند شد.

گفتنی است که شرکت اپل تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون دلار را صرفا برای مبارزه با بیماری ایدز به این بنیاد پرداخت کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که به ازای هر خریدی که از طریق سرویس پرداخت Apple Pay انجام می‌شود مبلغ یک دلار را به این بنیاد خیریه پرداخت خواهد کرد. گفتنی است که از سال گذشته تاکنون میزان همکاری اپل با این موسسه خیریه به اوج خود رسیده است و اپل دیگر بخشی از سود حاصل فروش را برای مبارزه با بیماری‌ها اهدا نمی‌کند، بلکه تمام مبلغ مربوطه را در اختیار بنیاد RED قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420