لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت فیس تایم در امارات به زودی برداشته می‌شود

محدودیت فیس تایم در امارات به زودی برداشته می‌شود

 اپل به تازگی اعلام کرده که طی رایزنی‌هایی که با مقامات امارات انجام داده است،محدودیت‌های فیس تایم در این کشور حذف خواهد شد.

شرکت اپل اخیراً با مقامات فدرال امارات متحده عربی رایزنی کرده است تا محدودیت‌های اعمال شده در سرویس VoIP فیس تایم را حذف کند و در آینده‌ای نزدیک، امکان برقراری ارتباط را از طریق این سرویس محبوب به کاربران این کشور ارائه دهد. این مسئله نیز توسط یکی از مدیران رگولاتوری امارات تائید شده است و این کشور قرار است در آینده‌ای نزدیک پذیرای سرویس برقراری تماس صوتی و تصویری فیس تایم باشد.

کشور امارات بسیاری از سرویس‌های ارائه دهنده تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت را برای کاربران داخلی خود بسته است. مقامات این کشور اذعان کرده‌اند که این محدودیت‌ها به دلیل مسائل تجاری و اقتصادی اعمال شده است تا کاربران به استفاده از سرویس‌های داخلی تمایل بیشتری پیدا کنند.

اما حالا اقدام امارات در زمینه رفع محدودیت‌های پیام رسان‌های مبتنی بر اینترنت باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به رایزنی با مقامات دولتی امارات کنند. علاوه بر اپل، شرکت مایکروسافت نیز به عنوان سهام دار اصلی پیام رسان اسکایپ به تازگی اقدام به رایزنی در این زمینه با مقامات امارات کرده است.

تا پیش از این، تمامی سرویس‌های برقرار ارتباط صوتی و تصویری از طریق VoIP و اینترنت در امارات متحده عربی مسدود شده بود. همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از شرکت‌های ارتباطی برای برقراری تماس‌های داخلی و خارجی، هزینه زیادی را از کاربران دریافت کنند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های خارجی مقامات امارات را به ردیابی محتویات تماس شهروندان متهم کرده بودند.

همین مسئله باعث شده بود تا دستگاه‌هایی نظیر آیپد و آیفون که برای امارات تولید و عرضه می‌شدند، فاقد سرویس‌های ارتباطی نظیر فیس تایم و اسکایپ باشند. اما حالا دولت امارات تصمیم گرفته تا این محدودیت را برای استفاده شهروندان حذف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420