لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 11.3 بسته شد

امکان داون گرید به آی او اس 11.3 بسته شد

 اپل با عرضه آی او اس 11.3.1 و همچنین نسخه‌های بتای آی او اس 11.4، امکان داون گرید به آی او اس 11.3 را بست و کاربرانی که این نسخه‌های جدید را روی دستگاه‌های خود نصب کرده باشند، امکان داون گرید به نسخه قبلی را نخواند داشت.

بر همین اساس، فریمور دستگاه‌ها با نصب آی او اس 11.3.1 تغییر پیدا می‌کند که دیگر امکان نصب نسخه‌های قبلی را نخواهند داشت. اپل با توسعه آی او اس 11.3.1، مشکلات مربوط به عدم پاسخگویی تاچ اسکرین‌های متفرقه را از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس حذف کرده است. همین مسئله باعث شده تا اپل با رفع مشکلات مربوط به فریمور، امکان داون گرید و تکرار مسائلی از این دست را مسدود کند.

به‌طور کل، آپدیت فریمور جدید به دلیل رفع مشکل ایجاد شده در آیفون‌های 8 ارائه شده است و اپل با این کار تصمیم داشته تا باگ‌های نرم افزاری که باعث عدم کارکرد صحیح این تلفن‌های هوشمند می‌شد را به‌طور کامل برطرف کند.

به همین دلیل، اگر تصمیم به داون گرید دستگاه خود دارید و یا از باقی ماندن در این نسخه مطمئن نیستید، توصیه می‌شود تا با رعایت موارد احتیاط اقدام به آپدیت سیستم عامل دستگاه خود کنید.

علاوه بر این، به کاربرانی که از نسخه‌های جیلبریک شده آی او اس استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود تا فعلاً از آپدیت کردن دستگاه خود به آی او اس 11.3.1 به بعد خودداری کنند. چرا که تا کنون نسخه جیلبریک شده برای این نسخه ارائه نشده است و به همین دلیل ممکن است کارکرد دستگاه‌های جیلبریک شده با این به روز رسانی با مشکل مواجه شود.

اپل به صورت دوره‌ای، از طریق آپدیت‌های سیستم عامل آی او اس، فریمور دستگاه‌های همراه نظیر آیفون‌ها و آیپدها را نیز به روز رسانی می‌کند که این کار در نهایت باعث می‌شود تا امکان برگشت به نسخه‌های پیشین در دستگاه‌ها غیرممکن شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420