لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا غیرانسانی است

تیم کوک: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا غیرانسانی است

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی اقدام‌های رئیس جمهور وقت آمریکا برای جدا کردن کودکان مهاجر را مورد انتقاد قرار داده است و آن را غیرانسانی خوانده است.

مدیر عامل اجرایی اپل که به تازگی به ایرلند سفر کرده است، طی مصاحبه خود با The Irish Times اعلام کرده است که دیدن تصاویر و صدای کودکانی که از پدر و مادر مهاجر خود دور شده‌اند، قلب‌ها را به درد آورده است. تیم کوک ضمناً اشاره کرده که بسیاری از این افراد در شرکت‌هایی نظیر اپل، مایکروسافت، گوگل و Airbnb در حال کار هستند و این کار باعث می‌شود تا نیروی انسانی شرکت‌های بزرگ به طرز قابل توجهی ضعیف شود.

بسیاری از افرادی که در سنین کودکی به صورت غیرقانونی به همراه پدر و مادر خود به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و دیگر کودکانی که از والدینی مهاجر در آمریکا به دنیا آمده‌اند، به دلیل اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در خطر دور شدن از والدین خود و حتی اخراج از این کشور مواجه شده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از این افراد که در آمریکا بزرگ شده‌اند، حالا تبدیل به نیروی کار بزرگی در آمریکا شده‌اند. برخی از آن‌ها در شرکت‌های بزرگی همچون اپل کار می‌کنند و حتی به سمت‌های بزرگ نظیر مدیریت برگزیده شده‌اند.

تیم کوک در ادامه اعلام کرده که شرکت اپل بر این باور است که باید با تمامی انسان‌ها با صمیمیت و احترام برخورد شود و اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا یک تراژدی بزرگ بوده که قلب‌ها را به درد آورده است. وی در پایان اعلام کرده که در تلاش است تا با رایزنی بیشتر با کاخ سفید و سیاست مداران آمریکا، بستری مناسب را برای بازگشت این افراد به آمریکا فراهم کند.

لازم به یادآوری است که تیم کوک پیش از این نیز دو بار دیگر در مورد رئیس جمهور آمریکا ادعاهایی را مطرح کرده بود. مدیر عامل اجرایی اپل در مورد خروج آمریکا از پیمان زیست محیطی پاریس و انتقال کارخانه‌های چینی به داخل خاک آمریکا از رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده بود.

گفتنی است که بسیاری از طرفداران حقوق مهاجران، استیو جابز را به عنوان یک مهاجر موفق در آمریکا معرفی می‌کنند. جابز به عنوان مدیر عامل اجرایی سابق و مؤسس کمپانی اپل اصالت سوریه‌ای- آمریکایی داشته است. همین مسئله باعث شده تا برخی ادعا کنند که اگر مهاجران به آمریکا راه پیدا نمی‌کردند، هرگز شرکتی همچون اپل به وجود نمی‌آمد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420