لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصمیمات جدید اپل پیرامون قطعات سخت افزاری محصولات آینده

تصمیمات جدید اپل پیرامون قطعات سخت افزاری محصولات آینده

بر اساس گزارش جدیدی که توسط Nikkei منتشر شده است، اپل قصد دارد تا پردازنده مک‌بوک، مودم و پردازنده آیفون که سیستم لمسی، تشخیص اثر انگشت و درایور نمایشگر را به صورت یکپارچه در می‌آورد را توسط طراحان و مهندسان داخلی خود طراحی کرده و توسعه دهد.

آقای ساموئل وانگ، یکی از تحلیلگران آمریکایی در این باره می گوید:


ما بر این باوریم که برندهای تولید کننده تلفن‌های هوشمند به زودی، قطعات سخت افزاری مورد نیازشان را توسط مهندسان و طراحان خودشان طراحی و تولید خواهند کرد و بدین وسیله، جلوی درز اطلاعات سخت‌افزاری گرفته می‌شود و از طرفی دیگر، این موضوع باعث می‌شود تا سخت افزار و نرم‌افزار بیشتر به یکدیگر نزدیک بوده و در نتیجه بازدهی امور به طرز چشم‌گیری بالا رود.

by Samuel Wang

بسیاری از افراد نیز روی این موضوع صحه گذاشته‌اند که طراحان و مهندسان اپل با تحقیقات روزانه خود، به دنبال طراحی و توسعه پردازنده و مودم‌های مورد نیاز برای آیفون و مک بوک‌ها هستند.

کمپانی اپل به تازگی، یکی از مهندسان ارشد کوالکام به نام Esin Terzioglu را استخدام نموده است و به نظر می‌رسد تا برای تولید پردازنده و مودم اختصاصی، نیاز به دست کم هزار مهندس برای انجام این کار دارند.

موسسه Nikkei همچنین روی این موضوع نیز تأکید کرده که اپل قصد دارد تا نیاز خود به پردازنده‌های کمپانی اینتل را کم کرده و از معماری ARM در این زمینه استفاده نماید. البته اتفاق اشاره شده به این زودی‌ها روی خط تولید آیفون تأثیرگذار نمی‌گذارد.

اهالی کوپرتینو، به تازگی افرادی را استخدام نموده‌آند تا زیر نظر آنها، اقدام به طراحی و توسعه پردازنده‌ای نمایند که تکنولوژی لمسی، اثر انگشت و دراورهای نمایشگر را یکپارچه نموده و در قالب یک محصول ارائه دهند. به این ترتیب احتمالا باید شاهد آیفونی باشیم که از حسگر اثر انگشت، درون نمایشگر بهره‌مند باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420