لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست روسیه از اپل برای حذف تلگرام از اپ استور

درخواست روسیه از اپل برای حذف تلگرام از اپ استور

پس از فیلتر تلگرام در روسیه، مقامات این کشور از شرکت اپل درخواست کرده‌اند تا این پیام رسان را از اپ استور نیز حذف کند.

بر همین اساس، دولت روسیه به طور رسمی از اپل و گوگل خواسته تا این پیام رسان و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه که از سیستم‌های رمزنگاری شده end to end و روش‌های مشابه برای ارسال پیام استفاده می‌کنند را از اپ استور و پلی استور حذف کنند.

به نظر می‌رسد که روسیه به فیلتر تلگرام در این کشور بسنده نکرده است و حالا تصمیم دارد تا با رایزنی با شرکت‌های بزرگ فناوری، این پیام رسان را به طور کامل از دسترس کاربران در سراسر جهان مسدود کند. دولت روسیه به منظور فیلتر تلگرام آی پی‌های حیاتی برای کارکرد این پیام رسان را مسدود کرده است و کاربران در این کشور، برای دسترسی به این پیام رسان مجبور به استفاده از روش‌های دیگری هستند.

روسیه پس از فیلتر تلگرام از شرکت‌های ارائه دهنده فروشگاه‌های دیجیتالی رایج نظیر اپ استور، درخواست کرده تا این پیام رسان را از بخش فروشگاه‌های خود حذف کنند تا تمامی کاربران در سراسر جهان امکان دانلود و نصب اپلیکیشن این پیام رسان را نداشته باشند.

بر همین اساس، مشخص شده است که هدف روسیه تنها به مسدود کردن کاربران این کشور محدود نشده است و مقامات مسئول در این کشور تصمیم دارند تا میزان استفاده از این اپلیکیشن توسط کاربران را به صورت جهانی از بین ببرند.

از طرف دیگر، اپل تا پیش از این به درخواست مقامات چینی مبنی بر حذف برخی از اپلیکیشن‌ها از اپ استور چین پاسخ مثبت داده بود. همین مسئله باعث شده تا احتمال اینکه تلگرام در آینده‌ای نزدیک از اپ استور روسیه حذف شود، افزایش یابد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که اپل، تلگرام را به طور کامل از اپ استور و کاربران سراسر جهان حذف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420