لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پتنت جدید اپل برای افزایش برد شارژ بی‌سیم ثبت شد

پتنت جدید اپل برای افزایش برد شارژ بی‌سیم ثبت شد

 اپل به تازگی یک پتنت برای شارژ بدون سیم به ثبت رسانده است. شیوه معرفی شده توسط اپل از فرکانس‌های رادیویی استفاده می‌کند که برد بیشتری نسبت به استاندارد Qi امروزی دارند.

این پتنت به تازگی تأییدیه FCC را نیز دریافت کرده است. شارژ بی‌سیم بر پایه فرکانس رادیویی، با دو چالش مهم روبرو است. چالش اول این نوآوری، افزایش میزان قدرت انتقالی در فاصله دور است و چالش دوم در مورد مسائل مربوط به انتقال قدرت به صورت بی‌سیم است.

اپل به تازگی ایده‌ای را در این پتنت پیشنهاد داده است که بر اساس آن، دستگاه‌ها همواره به شبکه‌های مختلف از طریق ارتباطات بی‌سیم نظیر WiFi متصل هستند تا اطلاعات را رد و بدل کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا روتر تمامی دستگاه‌های اطراف را شناسایی کند و بر اساس آن میزان قدرت مورد نیاز برای شارژ تمامی دستگاه‌های اطراف که به شبکه متصل هستند را به صورت بی‌سیم تأمین کند. به همین دلیل شارژر بی‌سیم به عنوان یک ابزار که به شبکه متصل شده است می‌تواند میزان انرژی بهینه را تأمین کند.

این پتنت پیشنهاد می‌دهد که تمامی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شارژرهای بی‌سیم باید اطلاعات مربوط به میزان انرژی دریافتی خود را از طریق شبکه در اختیار شارژر بگذارند و شارژرهای بی‌سیم بتوانند با تشخیص آن‌ها و همچنین اندازه‌گیری فاصله آن‌ها، انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری را به این دستگاه‌ها متصل کنند.

در این میان اپل به دنبال روشی نوآورانه برای شارژ هم‌زمان تمامی دستگاه‌های الکترونیکی میز کار کاربران است. شارژ هم‌زمان تمامی دستگاه‌ها باعث می‌شود تا کاربران، در میز کار خود از شارژهای مختلف استفاده نکنند و تنها از یک دستگاه برای شارژ تمامی دستگاه‌ها به صورت بی‌سیم در فاصله دور استفاده کنند.

هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را در نسل‌های آینده AirPower ارائه دهد یا خیر با این حال پتنت ثبت شده می‌تواند نشان از قدم‌های روبه‌جلوی اپل در این تکنولوژی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420