لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری برای پوشش خبر انتخابات 2020 آمریکا به روز شد

سیری برای پوشش خبر انتخابات 2020 آمریکا به روز شد

 شرکت اپل در راستای پوشش خبر انتخابات 2020 آمریکا اقدام به عرضه آپدیت جدید سیری کرده است که از آن طریق اطلاعات جدید را می‌توان به صورت صوتی و با استفاده از این دستیار صوتی دریافت کرد.

سیری در آیفون، آیپد، اپل تی وی، کامپیوترهای مک و هوم پاد از این پس می‌تواند به سؤال‌های مربوط به پوشش خبر انتخابات 2020 پاسخ دهد. بر اساس گزارش اخیر وب‌سایت Techcrunch شرکت اپل در حال راه‌اندازی موجی جدید برای پوشش خبری این رویداد مهم سیاسی در آمریکا است و به خاطر آن تغییرات ویژه‌ای را در دستیار دیجیتالی سیری اعمال کرده است.

سیری به سؤالاتی نظیر «انتخابات اولیه در ایالت کالیفرنیا چه زمان برگزار می‌شود» پاسخ می‌دهد. اطلاعات سیری برای پوشش خبری انتخابات 2020 آمریکا به‌طور لحظه‌ای به روز می‌شوند و نتایج نظرسنجی‌ها و موارد دیگر را نیز نشان می‌دهند.

اپل در کنار سیری، از هفته گذشته تغییراتی را در اپلیکیشن اپل نیوز اعمال کرده که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی به اطلاعات و خبرهای منتشرشده در مورد این رویداد سیاسی دسترسی داشته باشند.

شرکت اپل برای پوشش خبر انتخابات 2020 فعالیت بیشتری پیداکرده است و به صورت جدی‌تر در حال پیگیری این رویداد است تا از آن طریق بتواند به کاربران خود اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهد و اتفاقات مربوط به پخش اخبار جعلی که در انتخابات دوره پیش رخ دادند؛ تکرار نشود.

این رویداد را می‌توان اولین گام جدی شرکت اپل برای فعالیت سیاسی در انتخابات در نظر گرفت و کاربران دستگاه‌های تولیدشده شرکت اپل به صورت دقیق‌تر می‌توانند به اطلاعات این رویداد دسترسی داشته باشند و دیگر درگیر اخبار جعلی در مورد رویدادها نشوند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا از این طریق فعالیتی سرنوشت‌ساز در این رویداد داشته باشد؛ با این ‌حال این شرکت اعلام کرده که به‌طور کامل بی‌طرف خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420