لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حکمفرمایی اپل در تعطیلات کریسمس

حکمفرمایی اپل در تعطیلات کریسمس

براساس اطلاعات جدید مرکز تحقیقات Flurry ، اپل با اختلاف زیادی از دیگر رقبا، رقم تعداد گوشی‌های هوشمند فعال‌شده در ایام تعطیلات را از آن خود کرد. شرکت Flurry Analytics توسط میلیون‌ها اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته و بخشی ازشرکت Oath به‌حساب می‌آید و اطلاعات آماری قریب به 2.1 میلیارد دستگاه را از سراسر جهان در دست دارد.

برند اپل با در دست داشتن 44 درصد از سهم گوشی‌ها و تبلت‌های جدید فعال‌شده منتهی به ایام کریسمس، به‌طور قابل توجهی از سامسونگ با 26 درصد پیشی گرفته است. این در حالی است که برند سامسونگ نسبت به سال 2016،با پنج درصد افزایش روبرو شده است.

شش شرکت دیگر نیز همچون برند سامسونگ، تولید‌کننده دستگاه‌های میان‌رده اندرویدی هستند. این اولین سالی است که برند Vivo رشد قابل توجهی در این حوزه داشته است که می‌توان این موفقیت را به رشد این شرکت در کشور‌هایی نظیر چین و هند نسبت داد.

برخلاف هیاهو‌های به‌وجود آمده درباره عرضه گوشی Pixel 2، گوگل دوباره جایی در این نمودار رقابتی ندارد.

حتی می‌توان با اطمینان به این مسئله اشاره کرد که بخاطر مدل‌های محدود این شرکت و ناآگاهی از ذهن مصرف‌کننده، مدل پیکسل گوگل در جلب توجه کاربران، ناموفق بوده است.

مورد قابل توجه دیگر، قرار گرفتن آیفون 7 در نمودار ذیل به عنوان بیشترین دستگاه فعال‌شده اپل با میزان 15.1 درصد است. آیفون 6 در رتبه دوم با 14.9 درصد قرار گرفته و آیفون X با 14.7 درصد سوم شده است.

با توجه به این که شرکت اپل تنها برای برخی از نمایندگان فروش منتخب بین‌المللی، مدل آیفون 6 را در بهار سال 2017 عرضه کرد، قرار گرفتن این محصول از آیفون در این لیست، مسئله‌ای بسیار قابل توجه است.

آیفون 6 در اکثر مواقع، به‌عنوان اقتصادی‌ترین گزینه در بازار و مناطقی که در دسترس است به حساب می‌آید.

و در آخر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که فبلت‌ها اکنون با تصاحب 53 درصد از تمام فعال‌سازی‌های ایام تعطیلات، سهم تبلت‌های کوچک و دستگاه‌های متوسط را از آن خود کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت