لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

DxO دوربین آیفون ایکس و گلکسی اس 9 پلاس را با یکدیگر مقایسه کرد

DxO دوربین آیفون ایکس و گلکسی اس 9 پلاس را با یکدیگر مقایسه کرد

DxO که بیشتر روی مقایسه دوربین دستگاه‌های مختلف و همچنین کیفیت نمایشگرها فعالیت می‌کند، به تازگی دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس را با آیفون ایکس مقایسه کرده است.

نتایج بررسی دگزومارک نشان می‌دهد که دوربین جدیدترین پرچم‌دار کره‌ای‌ها کیفیت بیشتری نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار دارد. بر همین اساس، DxO به این تلفن هوشمند امتیاز 99 را داده است که از تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار نظیر گوگل پیکسل 2 بیشتر است.

در بررسی امتیازهای DxO برای دوربین‌ها، آیفون ایکس امتیاز 98 را دریافت کرده است که با کمترین اختلاف در پایین گلکسی اس 9 پلاس قرار گرفته است. علاوه بر این، آیفون 8 پلاس با لنزهای دوگانه در این لیست، امتیاز 94 را دریافت کرده است. دگزومارک اعلام کرده است دوربین گلکسی اس 9 پلاس شرکت سامسونگ یکی از بی‌نقص‌ترین دوربین‌های تولید شده در دسته بندی عکس برداری و فیلم برداری به حساب میاید.

گلکسی اس 9 پلاس با لنزهای دوگانه 12 مگا پیکسلی تولید شده است و سامسونگ در تولید آن، آیفون ایکس را به عنوان رقیب اصلی در نظر گرفته است. کیفیت عکس برداری و فیلم برداری این تلفن هوشمند با اختلاف بسیار کم، برابر با آیفون ایکس است و می‌تواند رنگ‌ها را با بازه‌های دینامیکی دریافت و ثبت کند. این تلفن هوشمند به لطف دوربین خود می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. با این حال عدم قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره ممکن است باعث شود تا بسیاری از کاربران، آیفون‌های شرکت اپل، نظیر آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس را به آن ترجیح دهند.

همان‌طور که تا پیش از این نیز گفته شد، سامسونگ تصمیم دارد تا با تولید گلکسی‌های جدید با کیفیت هر چه بهتر، با محصولات جدید شرکت اپل، نظیر آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس رقابت کند. این در حالی است که تست‌های اخیر منتشر شده نشان می‌دهند که تلفن هوشمند جدید کره‌ای‌ها در زمینه پردازش مرکز موفقیت چندانی کسب نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420