لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت حذف نویز محیط در زمان مکالمه با آیفون

قابلیت حذف نویز محیط در زمان مکالمه با آیفون

برای داشتن یک مکالمه با کیفیت از طریق گوشی آیفون تنظیماتی توسط اپل در فضای سیستم عامل iOS (از نسخه 15 به بعد) پیشنهاد شده که شاید در بسیاری از گوشی های اندرویدی موجود در بازار پیاده سازی این امکانات غیر ممکن باشد، این امکانات با انجام برخی تنظیمات ساده فعال شده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد، یکی از این موارد قابلیت حذف نویز محیط در زمان مکالمه با آیفون می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

برای اینکه مخاطب صدایی با کیفیت را از کاربر دریافت کند بایستی روی میکروفون گوشی تنظیمات دقیق صورت گیرد. در بروزرسانی های جدید iOS انجام تنظیمات روی میکروفون آیفون از طریق Control Center ممکن شده است، تا علاوه بر دسترسی سریع، در زمان مکالمه نیز بتوان به سرعت تغییرات مدنظر را انجام داد. 

نظیمات جهت فعال کردن قابلیت حذف نویز محیط در زمان مکالمه با آیفون

در Control Center و برای آیفون های نسل جدید امکاناتی برای تنظیم وضعیت دوربین و میکروفون گوشی به کار گرفته شده که عملکرد های کلیدی را کنترل می کنند. گزینه Mic Mode که در قسمت بالای کنترل سنتر جای گرفته به بهترین نحو عملکرد میکروفون دستگاه را با توجه به خروجی مدنظر کاربر برای مکالمه یا ضبط تنظیم می کند.

گزینه هایی که از طریق بخش Mic Mode در اختیار کاربر قرار می گیرد شامل Standard که حالت پیش فرض برای میکروفون است و تنظیمات پایه ای را در خود جای داده، حالت Voice Isolation که تنها روی صدای کاربر متمرکز شده و صدای اطراف و نیوز های اضافه را حذف می کند، Wide Spectrum که تمامی صدای موجود در فضای اطراف را با وضوح بالا دریافت می کند.

اما گزینه ای که ایده آل ترین تنظیمات را برای داشتن یک مکالمه واضح با مخاطب فراهم می آورد، گزینه Voice Isolation است، که درصد بالایی از صدای محیط کاربر را حذف می کند تا تنها صدای کاربر به مخاطب منتقل شود و در نهایت کیفیت مکالمه تا حد زیادی افزایش یابد.

قابلیت حذف نویز محیط در زمان مکالمه با آیفون

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر از پشتیبانی سایت اپل مراجعه کنید:

Use Voice Isolation Your iPhone

همچنین برای آموزش های بیشتر به صفحه زیر در شبکه اجتماعی مراجعه کنید:

اینستاگرام اپل ان آی سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427