لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک مجموعه‌ای جدید از تصاویر «گرفته شده با آیفون» را منتشر کرد

تیم کوک مجموعه‌ای جدید از تصاویر «گرفته شده با آیفون» را منتشر کرد

 تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل به تازگی تصاویری از مجموعه عکس‌های «گرفته شده با آیفون» را در حساب توییتر خود منتشر کرده است.

مجموعه تصاویر «گرفته شده با آیفون» یا Shot on iPhone عکس‌هایی هستند که اپل به‌منظور نشان دادن کیفیت بالای دوربین تلفن‌های هوشمند اپل به اشتراک می‌گذارد تا کاربران با دیدن آن‌ها به قدرت این دستگاه‌های هوشمند پی ببرند.

تصاویر منتشر شده جدید از این مجموعه شامل فستیوال رنگ‌ها در هند می‌شود. فستیوال رنگ‌ها یا جشن «هولی» یکی از اعیاد رسمی در کشور هند است که جزو مراسم‌های ملی و مذهبی این کشور به حساب میاید که به‌منظور خوش آمد گویی به فصل بهار برگزار می‌شود.

تصاویر جدیدی که تیم کوک در حساب توییتر خود منتشر کرده توسط چند کاربر هندی آیفون‌ها گرفته شده است. این تصویرها به طور کامل مشخص نشان می‌دهند که کیفیت دوربین این تلفن‌های هوشمند تا چه میزان بالا است و رنگ عکس‌های گرفته شده در آن‌ها تا چه میزان طبیعی و با کیفیت است.

اپل همواره تصمیم داشته تا با انتشار ویدیوها و عکس‌های مختلف گرفته شده با آیفون‌ها، به دنیا نشان دهد که دوربین‌های این دستگاه‌ها تا چه میزان با کیفیت است و کاربران با همراه داشتن این محصول می‌توانند به طور کامل از همراه داشتن دوربین‌های دیجیتالی برای ثبت تصاویر حرفه‌ای و خاطره انگیز بی نیاز شوند.

در این میان اپل تمرکز ویژه‌ای روی تبلیغ دوربین آیفون ایکس کرده و بر همین اساس، ویدیوهای زیادی را از مجموعه Shot on iPhone را منتشر کرده است.

تصاویر جدید Shot on iPhone در حالی منتشر می‌شود که کانسومر ریپورتز به تازگی در گزارش جدید خود اعلام کرده که دوربین این تلفن هوشمند، بیشترین درصد رضایت را در میان کاربران تلفن‌های هوشمند موجود در بازار داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت