لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رونمایی از آیپد پرو جدید اپل در سال ۲۰۲۴

اپل بار دیگر قدرتمند ترین تبلت های هوشمند خود که قابلیتی معادل بروزترین مک بوک را دارد، تحت عنوان آیپد پرو به دنیای دیجیتال معرفی نمود.

آیپد های پرو عرضه شده در کنفرانس 2024 اپل در دو سایز ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی هستند و مجهز به پیشرفته
ترین پردازنده ARM یعنی چیپ M4 شده اند، این چیپ فوق العاده قدرتمند سرعت عملکرد آیپد پرو را به 1.5 برابر نسبت به نسل قبلی یعنی آیپد های پرو M2 رسانده است. طراحی ظاهری آیپد پرو نیز دچار تغییرات اساسی شده و این تغییرات وزن و ضخامت دستگاه را تا حد چشم گیری کاهش داده است، به طوری که این نسل از آیپد پرو به عنوان باریک ترین تبلت موجود در بازار شناخته خواهد شد.

همچنین پردازش گرافیکی آیپد پرو تا 4 برابر خروجی سریع تر را در زمان تدوین ویدئو و یا انجام بازی گرافیکی سنگین برای حرفه ای ترین کاربران فراهم آورده است. پردازنده M4 در زمان پردازش های سنگین تولید حرارت پایین تری نسبت به چیپ M3 (که در سال اخیر توسط اپل عرضه شده بود) دارد و از این نظر بدون فن خنک کننده و با راندمان بالا روی آیپد می تواند سنگین ترین پردازش ها را اجرا کند.

Apple introduces M4 chip - Apple (AU)

تغییر عمده دیگر در ساختار صفحه نمایش آیپد پرو رخ داده است ، بدین ترتیب که ابعاد نمایشگر آیپد برای سایز بزرگتر از 12.9 به 13 اینچ افزایش یافته که برای بسیاری از طراحان و گرافیست ها می تواند جذاب باشد. از طرف دیگر جدیدترین تکنولوژی ها برای صفحه نمایش لمسی این نسل از آیپدهای پرو توسعه یافته که شامل کنتراست تصویر بالا با نسبت 1 به 2,000,000 می باشد و وضوح فوق العاده با رزولیشن بسیار بالا، افزایش درخشندگی صفحه نمایش تا دو برابر نسل قبلی و فناوری Pro Motion برای ارائه بهتربن خروجی تصاویر می باشد.

آیپد پرو 11 اینچ M4 ظرفیت 512 گیگ

این نسل از آیپد پرو به نحوی طراحی شده که با تکنولوژی توسعه یافته برای جدیدترین نسل از قلم های هوشمند اپل یعنی Apple Pencil Pro سازگاری کامل داشته و بسیاری از قابلیت های شگفت انگیز اپل پنسل پرو به آسانی از طریق محیط نرم افزاری آیپد پرو های M4 در دسترس کاربران حرفه ای آیپد قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر امکان اتصال مجیک کیبورد نسل جدید 2024 اپل نیز به این نسل از آیپد های پرو میسر شده است. این نسل از مجیک کیبورد با ترک پد بزرگتر و ساختاری مستحکم تر به صورت مگنتی به پشت آیپد الصاق شده و ساختار آن به نحوی طراحی شده که همانند یک استند آیپد را در زمان تایپ با زاویه مناسب مقابل کاربر نگه دارد.

iPad Pro attached to Magic Keyboard, Black, black keys with white text, inverted T arrow keys, function key row, built-in trackpad

دوربین اصلی آیپد پرو با سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه لنز Wide امکان فیلم بردرای با کیفیت 4K را برای کاربر محیا ساخته است. در کنار دوربین نیز یک اسکنر LiDAR قرارداده شده که با عملکرد هوشمندانه خود امکانات فوق العاده ای را در زمان عکاسی و ضبط فیلم در اختیار کاربر قرار می دهد.

و دوربین سلفی Ultar Wide با سنسور 12 مگاپیکسلی که با فناوری ویژه در لبه سمت راست آیپد جای گرفته و به صورت Landscape بهترین قابلیت عملکردی را دارد، از این نظر آیپد پرو M4 متفاوت ترین دوربین سلفی را نسبت به نسل های قبلی به لحاظ ساختاری و نحوه عملکردی دارد و یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین سلفی Landscape قابلیت Center Stage می باشد، این قابلیت در زمان برقراری تماس تصویری به صورت جمعی با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی مجموعه افراد حاضر در تصویر را با تغییر فوکوس به صورت داینامیک در مرکز تصویر نگه می دارد.

بهترین قیمت خرید آیپد پرو 2024 در چهار ظرفیت 256 گیگ، 512 گیگ، 1 ترابایت و 2 ترابایت در دو سایز ۱۱ و ۱۳ اینچی در سایت ان آی سی از طریق لینک زیر فراهم شده است
https://www.apple-nic.com/store/ipad/ipad-pro-m4

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427